Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Har merka den siste uka at håret har skifta utseende på en måte, det har liksom blitt matt og rart. Åsså har jeg begynt å røye myyye. Hver gang jeg drar handa gjennom håret sitter jeg igjen med en diger tust. Jeg har tynt hår i utgangspunktet etter jeg mista halvparten av håret for fire år sida da jeg prøvde p-stav, hårtapet stoppet da eg tok den ut for to år siden. Men nå har det altså begynt igjen, nå når det endelig var begynt å komme tilbake :/ Kjør endel i hodebunnen også, kan det være en årsak? Anonymous poster hash: 7017a...681
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Tja, kan være du mangler B-vitamin. Ville fått det sjekket hos lege. Noen greier ikke å få nok via kosten, og må ha sterke doser i tabelettform, eller om det ikke funker, sprøyte. Anonymous poster hash: c172e...566
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Høres ut som hormonelt? Dra til legen å få sjekka deg du Anonymous poster hash: 4e812...c90
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Vitaminer kanskje, men jeg spiser normalt og sunt :/ Ja tror det får bli time hos legen, dette var skikkelig nedtur! HI Anonymous poster hash: 7017a...681
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå