Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #1 Skrevet 28. mai 2016 Har hatt sammenhengende vondt i hodet i flere dager nå 😔 Har lest om svangerskapsforgiftning og at hodepine kan være et tegn på det, men jeg har ingen andre symptomer på det. Burde jeg dra å gå sjekket for sikkerhets dkyld, eller er det hysteri fra min side? Har satt opp time til svangerskapskontroll på fredag neste uke... Anonymous poster hash: 2b7b1...46b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #2 Skrevet 28. mai 2016 Hvor lenge har du hatt hodepinen? Er den konstant? Har du tatt ustix selv for test av proteiner? Blodtrykket? Anonymous poster hash: d3bb7...fdc
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #3 Skrevet 28. mai 2016 Hvor lenge har du hatt hodepinen? Er den konstant? Har du tatt ustix selv for test av proteiner? Blodtrykket? Anonymous poster hash: d3bb7...fdc Har hatt det konstant siden midt på dagen på onsdag. Ustix har jeg ikke hørt om, leste om det nå. Kan jeg tolke resultatet selv? Står at det krever faglig vurdering av resultat på nett.. Uansett tusen takk for tips! Har ikke utstyr til å måle blodtrykk dessverre. Hi Anonymous poster hash: 2b7b1...46b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #4 Skrevet 28. mai 2016 Har hatt det konstant siden midt på dagen på onsdag. Ustix har jeg ikke hørt om, leste om det nå. Kan jeg tolke resultatet selv? Står at det krever faglig vurdering av resultat på nett.. Uansett tusen takk for tips! Har ikke utstyr til å måle blodtrykk dessverre. Hi Anonymous poster hash: 2b7b1...46b Siden du har den hodepinen(som selvfølgelig kan komme av andre ting) og den har vart såpass lenge ville jeg utelukket de andre typiske tegnene på forgiftning. Tror det er viktig du går analysert en urinprøve og tatt et blodtrykk. Har du lang vei til legevakt? Du kan se på testresultat på ustix selv, men er nok lurest å la en fagperson vurdere.. Er det noe som åpenbart kan ha utløst hodepinen? Stress? Lite væske? Lite søvn? Jeg ville uansett fått sjekket det hos fagpersoner, masse lykke til 😊 Anonymous poster hash: d3bb7...fdc
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #5 Skrevet 28. mai 2016 Siden du har den hodepinen(som selvfølgelig kan komme av andre ting) og den har vart såpass lenge ville jeg utelukket de andre typiske tegnene på forgiftning. Tror det er viktig du går analysert en urinprøve og tatt et blodtrykk. Har du lang vei til legevakt? Du kan se på testresultat på ustix selv, men er nok lurest å la en fagperson vurdere.. Er det noe som åpenbart kan ha utløst hodepinen? Stress? Lite væske? Lite søvn? Jeg ville uansett fått sjekket det hos fagpersoner, masse lykke til 😊 Anonymous poster hash: d3bb7...fdc Ta en telefon til føden er kanskje lurest? Hør om du skal komme der eller legevakten.. Anonymous poster hash: d3bb7...fdc
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #6 Skrevet 28. mai 2016 I mine to svangerskap har hodepine betydd høyt blodtrykk. Dette kome ikke før i uke 33 i første svangerskap, men allerede i uke 21 i dette svangerskapet. Det er noe du må ta alvorlig, for høyt blodtrykk må behandles. Jeg tar nå medisin morgen og kveld, og blodtrykket holder seg heldigvis stabilt (uke 33 nå). I første svangerskap klarte de ikke å få det under kontroll, og jeg fikk etterhvert svangerskapsforgiftning. Du bør kontakte føden eller legevakten så raskt som mulig, og få komme inn til sjekk av blodtrykk og urin. Anonymous poster hash: e7715...cbb
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Hos meg betydde det svangerskapsdiabetes. Få en legetime (minimum lever en urinprøve og ta bt på labben hos fastlegen) Anonymous poster hash: 0a983...178
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå