Gå til innhold

Fifty shades

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig sett denne hehe og han er jo hot as hell som Grey! Digg kjemi mellom de også, faktisk veldig lite sex og mye følelser. Nesten litt skuffa av lite sex haha

Anonymous poster hash: 38baa...7bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes andre filmer og serier som har mye mere sex, som ikke har fått så mye negativt omtale.

I mitt hode handler ikke denne serien / filen om sex men er en kjærlighets historie mellom 2 mennesker hvor den ene har mye å jobbe med.

Anonymous poster hash: 0a3be...2c0

Skrevet

Joa men ventet liksom på noe hinsides ille , både hva de visste av kropper og hva slags sexscener. Bortsett fra siste da han spanker for å vise henne hvor vondt så var det jo ikke noe bad. Og utifra den kontrakten med anal fisting og vaginal fisting som hun strøk så var jo ikke noe ubehagelig for henne. Eneste jeg reagerte på er hvordan han reagerte på at hun var jomfru, han sa han måtte korrigere situasjonen og tok henne med og knulla henne( forsiktig og normalt for all del) men litt rart hun ble med på det med en gang nåe hun aldri ikke engang i fylla har sluppet til andre.

Skrevet

Helt uenig. Elendig film, og lite troverdige skuespillere. Han er IKKE hot!

Anonymous poster hash: cbf6b...d2a
Skrevet

Hehe har lest mye uenigheter her inne når det kom ja. Han Charles Dunnam el hva han heter ( som trakk seg) synes jeg ikke er kjekk og hot så ville derfor ikke syntes han var sexy i rollen men han er kler å være bad , de mørke øynene liksom oser bossy og bad hehe.

Skrevet

jeg liker den veldig godt :) men Ana er hottere enn Christian

Skrevet

Jeg elsker bøkene da de kom ut. Leste de mange ganger. Var spent på filmen da den skulle komme, om de klarte å gjøre den like bra som bøkene og få med det som vart viktig.

Jeg ble ikke spesielt imponert. Synes heller ikke han som spiller Christian klarer å oppnå de Christian i bøkene gjør. Stor skuff med filmen. Kanskje det tar seg opp i de neste 2 filmene. Håper det.

Anonymous poster hash: 587c7...2d2

Skrevet

Har ikke lest bøkene så kanskje derfor jeg liker filmen. Liker jo også kjemigreia dems. Og blir nok helt ærlig tiltrukket av tanken på en bossy fyr ,dog uten kontrakt. Ris på rumpa for å himle med øyne ol hehe . Der går det en grense men ellers det han gjør i film nr 1 er jo kun lett bonding og noen dask. Bøkene er muligens mye grovere.

Skrevet

Har ikke lest bøkene så kanskje derfor jeg liker filmen. Liker jo også kjemigreia dems. Og blir nok helt ærlig tiltrukket av tanken på en bossy fyr ,dog uten kontrakt. Ris på rumpa for å himle med øyne ol hehe . Der går det en grense men ellers det han gjør i film nr 1 er jo kun lett bonding og noen dask. Bøkene er muligens mye grovere.

Du bør lese bøkene 😉

Han er mye mer bossy og hot der.

Anonymous poster hash: 587c7...2d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...