Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Jeg er utlending og vil høre hvorfor vi er så skumle? Anonymous poster hash: 9fe6a...159
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Jeg synes ikke utlendinger generelt er skumle og har mange venner fra forskjellige land, datteren min har venninner fra Palestina, Kurdistan,India, Romania og Bosnia og det er veldig hyggelige familier. Å være skeptisk til det som er fremmed ligger vel i vår natur tror jeg, derfor er det sånn for mange. Man må bare bli kjent, så er man ikke fremmed lenger. Anonymous poster hash: 97d3e...5f5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Utlendinger, invandrere, flyktninger... Endel invandrere/ flyktninger som også er utlendinger kommer fra land med enkelte ekstreme kulturer, har et forferdelig kvinnedyn, en religion som ikke passer inn med vår levemåte. Noen har opplevd det mest grusomme, og har store traumer, som har ført til vanskelige psykiske diagnoser. Derfor blir utlendinger skumle, da vi aldri vet hvem som er farlige eller ikke. Det blir skummelt. ( snakker om f.eks voldtekter, drap, mishandlling) Utlendinger blir skummle da vi enten ser det på dem eller språket at de kommer fra et annet land. Og vi vet ikke hvorfor de kommer, eller hva de har gjennomgått. Mange er i psykisk ubalanse, og noen er kriminelle. En ser ikke på dem hvem som er traumatisert eller hvem som ikke er det. Alle vet at de fleste er ufarlige, men en vet bare ikke hvem som er farlige. For noen er rett og slett farlige også. Har ingenting med å være rasist, noen er skumle. Anonymous poster hash: 77600...8b5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Jeg blir fort usikker på utlendinger, om de er veldig dårlig i norsk. Det er teit, men jeg blir flau når jeg ikke skjønner hva de sier, og unngår derfor å prate med dem. Ellers er det som hun andre sier, kvinnesynet, som skremmer meg litt. Jeg er redd for å ikke bli respektert. Men jeg er ikke rasist på noen måte, og mener at alle har lik verdi uansett farge og opphav. Har en god venninne som er utlending også, men tenker ikke noe over det... Det er vel mest det at man er litt redd det ukjente. Anonymous poster hash: 1c826...54d
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Synes ikke de er så skumle. Hvertfall ikke når en tør å si hei. Har naboer fra iran, jordan og pakistan. Nå er jeg litt oversosial så jeg snakker med alt og alle verste i gata av utlendinger er vel ei klin gæærn svensk dame Anonymous poster hash: b51d2...88c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 Synes ikke de er så skumle. Hvertfall ikke når en tør å si hei. Har naboer fra iran, jordan og pakistan. Nå er jeg litt oversosial så jeg snakker med alt og alle verste i gata av utlendinger er vel ei klin gæærn svensk dame Anonymous poster hash: b51d2...88c Høfligste folka jeg kjenner 👍 Anonymous poster hash: b51d2...88c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 Alltid synes innvandrer er skumle, muslimer er direkte farlig. Har verdens herligste kjæreste som både er innvandrer og muslim. Ikke skjønner jeg hvordan han klarte å kapre mitt hjerte. Anonymous poster hash: 0c070...142
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 Seriøst...? Har ikke du sett en svenske i hvitøyet før...? Du ser bare hvordan ondskapen lyser rundt han. Værst er det med de solbrune, rundt 25 år, med store blå øyner og veltrent kropp som hvisker en forførisk i øret på byen... Du veit de er bare ren ondskap....😳 Anonymous poster hash: 54679...fe6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå