Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere om dette navnet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vakkert

Anonymous poster hash: 21a79...c23

Skrevet

Ikke så mange barn som heter det, jeg kjenner 3 stykker som alle er født på 70-tallet.

Koselig om det får en oppsving igjen.

Anonymous poster hash: ae131...1a7

Skrevet

Synes helt ærlig at det er veldig kjedelig. Et av de mer kjedelige navnene jeg vet om. Kjenner mange som heter det, men gjør det med en del andre navn, også. Er vel kombinasjonen av mange i min generasjon og at det har for lite "substans" på en måte. Altså, på ingen måte stygt, bare ikke helt min smak. Synes andre i samme gate er litt mer "spennende", f.eks. Line, Anna, Nina, Silje, Marie og Mari.

Anonymous poster hash: 5b30a...2b8

Skrevet

Liker Line mye bedre. Og Lina.

Anonymous poster hash: e42c4...2fd

Skrevet

Veldig fint - det er lite brukt i dag, samtidig som man ikke får assosiasjoner til "hjemmesnekra navn".

Anonymous poster hash: 85873...d08

Skrevet

Hun er egoistisk, negativ, dømmende og ekskluderende. Hun er så selvsentrert at det nesten er ubehagelig å snakke med henne til tider. Og hun er min venninne..

Andre som heter Lene som jeg vet om er heller ikke av de varme og snille personlighetene desverre.

Enig med noen av dere over her, Lina eller Lena, feks er mye bedre, litt mykere.

Anonymous poster hash: 75ac0...8c1

Skrevet

Lene er et helt greit navn, jeg liker både Line og Lina bedre.

Anonymous poster hash: 91234...139

Skrevet

Jeg har en helt annen oppfatning av navnet . En person som er søt og snill mot alle , stor vennegjeng og er godt likt . Som alltid er der for andre . Rett og slett god tvers igjennom

Anonymous poster hash: aef5e...a45

Skrevet

Lene er en utrolig ordinær dame.

Anonymous poster hash: f4b87...f74

Skrevet

Lene er blid. Hun er morsom, ler mye høyt. Byr på seg selv. Sterk, selvstendig og flott. En smule surrete, men det er bare sjarmerende. Populær.

Anonymous poster hash: 7f143...cf5

Skrevet

Dørgende kjedelig. Beklager, men det er et traust navn.

Anonymous poster hash: 44f63...369

Skrevet

Lene er blid. Hun er morsom, ler mye høyt. Byr på seg selv. Sterk, selvstendig og flott. En smule surrete, men det er bare sjarmerende. Populær.

Anonymous poster hash: 7f143...cf5

Hehe akkurat sånn som jeg kjenner en Lene også ...

Anonymous poster hash: aef5e...a45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...