Gå til innhold

Johnny Depp voldelig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forundrer meg ikke, er noe veldig rart med utstrålingen til den mannen, aldri likt han

Anonymous poster hash: 91e11...f98

Skrevet

Fysjom... selv om et blikk på tennene hans kurerte min ungdomscrush...

Anonymous poster hash: f59fd...5d0

Skrevet

Forundrer meg ikke, er noe veldig rart med utstrålingen til den mannen, aldri likt han

Anonymous poster hash: 91e11...f98

Samme her, har alltid følt at det ligger noe "feil" der. Overrasker meg overhodet ikke om han er voldelig.

Har aldri forstått meg på de som er så begeistret for ham.

Anonymous poster hash: 73be4...a78

Skrevet

Sliter ikke han med forskjellige ting? Alkohol ? Syns alltid han virker litt distré og rar under intervjuer.....

Anonymous poster hash: 49aeb...8c7

Skrevet

Tar det med en klype salt etter å ha lest litt om Amber Heard gitt. Tiden vil vise, men jeg tror ikke automatisk at han har vært voldelig her altså.

Anonymous poster hash: ef150...84b
Skrevet

Det at kona anklager ham for vold behøver på ingen måte å bety at han er voldelig. 

Anonymous poster hash: 28bde...90f
Skrevet

Han har jo blitt så pløsete og ser så rar ut den siste tiden, så betviler ikke at det er noen drugs inni bildet der. 

Anonymous poster hash: 278d8...c99
Skrevet

Jeg syns det er meget rar at hun har anmeldt han for vold, finnes ingenting om vold mellom han og Vanessa som bsr gift i 14 år.

Moren hans døde på fredagen og hun påstår vold på lørdagen. Hun tilkalte politiet men de kunne ikke se noen skader på henne. Lørdagskveld ble hun observert full på byen. Søndag la hun ut bilder av blåmerker som "bevis" på vold.

Hun har også bedt om underholdningsbidrag , bilen, hunden og boligen. For meg virker hun pengegrisk,.

Mulig han holder på med noe stoff, alkohol har han vel alltid misbrukt i større eller mindre grad.

Men han har alltid vært en privat figur , både han, Vanessa og barna. Han er en av få i Hollywood uten skandaler så nei jeg tror ikke på at han skal være voldelig.

Anonymous poster hash: 02621...971

Skrevet

Usa er så merkelig, underholdsbidrag når de ikke har barn... Tror han gjorde en dum ting ved å gifte seg med denne hottien uten kontrakt.

Anonymous poster hash: 1cd20...c9b

Skrevet

Usa er så merkelig, underholdsbidrag når de ikke har barn... Tror han gjorde en dum ting ved å gifte seg med denne hottien uten kontrakt.

Anonymous poster hash: 1cd20...c9b

Han burde ha holdt seg til Vanessa, og giftet seg med henne.

Men ja, veldig merkelig at de ikke hadde særavtale men håper han slipper å betale henne underholdningsbidrag og at sannheten kommer frem hva som har skjedd.

Kan tenkes at hun er skikkelig megge og fremprovoserte han, la opp til noe. Eks hvis han drakk pga sorgen over at moren døde dagen før og hun har stått i trynet på han er det jo mulig at han kasta den mobilen i trynet på henne. Vet ikke, blir mye spekulasjoner

Skrevet

EXCLUSIVE

AMBER HEARD

COPS SAY NO EVIDENCE OF INJURIES

5/27/16 9:26 PM PST

985 Amber Heard had no evidence of any injuries when cops came to her home Saturday night after getting a 911 call ... this according to LAPD law enforcement sources.

As we reported, when cops arrived Amber refused to file a police report. She now claims Johnny hurled a cell phone at her face, badly bruising her eye, but our law enforcement sources say they saw no injury at all. In fact, we're told she never alleged any brutality ... just that they had an argument.

Our sources say she refused to offer any more information, so they left.

As we reported, sources connected with Johnny say Amber is lying ... making up the domestic violence story. One of the things Johnny points to is Instagram ... Amber was tagged in a pic showing she was partying with friends Sunday, the day after the alleged attack. The photo was deleted on Friday after the news media spotted it.

The LAPD says they had no reason to believe Johnny Depp struck Amber Heard with his phone when they were called to the couple's apartment.

Skrevet

Vi får vente på at rettsakrn kommer. Husker Cody forsvant fra step by step fordi han vistnok hadde banket kona. Når saken var ferdig var det hun som hadde banket unga og beskyldt han for vold i skilsmisse oppgjøret for å få mer cash.

Vi har ingen garantier for at kjendiser er hyggelige folk. Er nok av kjendiser som har ligget med mindreårige f.eks, men vi har heller ingen garanti for at alle som sier ting om kjendiser snakker sant.

Anonymous poster hash: 66503...732

Skrevet

"Kan tenkes at hun er skikkelig megge og fremprovoserte han, la opp til noe."

Jeg kan ikke si noe om denne situasjonen, for ingen av oss vet noe særlig, men det er aldri voldsofferets feil, selv om hun er "skikkelig megge".

Anonymous poster hash: 7ab4c...9bb
Skrevet

"Kan tenkes at hun er skikkelig megge og fremprovoserte han, la opp til noe."

Jeg kan ikke si noe om denne situasjonen, for ingen av oss vet noe særlig, men det er aldri voldsofferets feil, selv om hun er "skikkelig megge".

Jo det finnes kvinnelige psykopater som fremprovoserer frem handlinger

Skrevet

Jo det finnes kvinnelige psykopater som fremprovoserer frem handlinger

Det finnes selvfølgelig kvinnelige psykopater, og de kan forsøke å framprovosere handlinger. Men man velger selv om man slår. (La oss holde selvforsvar utenom, det er vel ikke det det var snakk om her.)

Skrevet

det har jeg ingen tro på og i tillegg har han mye penger, og de mener at dette er økonomisk + at hun har satt i gang alt dette med han slår henne og laget falske blåmerker og slik, og ekskona hans kjenner seg ikke igjen av noe hvordan amber beskrives eksmannen

Skrevet

Sier ikke at Johnny Depp er voldelig,men det er eksmannen min. Det er det svært få som tror fordi han er jo " verdens hyggeligste". De skulle visst....

Anonymous poster hash: 23d41...c28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...