Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Har førsteklassing som har hatt 5 svømmetimer på skolen nå i vår. Har nå lært å svømme 2-3 tak på egenhånd. Men så klarer hun ikke mer. Hvor lenge kan det ta før hun klarer flere tak? Hvordan gå frem?😃 Anonymous poster hash: ee66e...da5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Skolen har såpass lite svømming at det nesten er håpløst å lære det på den lille tiden. Jeg sendte min datter på svømmekurs, og da lærte hun det utrolig fort. Anonymous poster hash: a99e8...270
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 2.klassingen vår er begynt på svømmekurs nå for å virkelig lære skikkelig å svømme. Synes det er viktig å kunne det. Utrolig hvor fort de lærer der! Skikkelig imponert. Anbefales. Tryggivann.no Anonymous poster hash: 90ed6...276
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Ja, ingen flere timer dette året. Det blir 5 timer neste år også, men kommunen har snakka om å kutte ned på svømmetimer pga økonomi... Leier ett basseng på fredager, men ikke alltid vi kan gå pga jobb. Ingen svømmekurs her vi bor Anonymous poster hash: ee66e...da5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Den over er HI Anonymous poster hash: ee66e...da5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 Hvor bor du da? Anonymous poster hash: a99e8...270
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #7 Skrevet 28. mai 2016 De trenger mer tid i basseng for å lære. Her er vi heldige og har basseng selv, pluss barna går på svømmetimer en gang i uka. De begynte da de va 18 måneder og 3 år gamle. Minste svømte selv da hun var 2, og kan nå svømme 12,5 meter med bittelitt hjelp for å komme opp å puste. (Er når 3år) Storesøster på 4 har svømmet 12,5 meter alene ganske lenge nå. Hun kan også dykke ned på bunn å hente gjenstander, og flyte lenge selvstendig på ryggen. 5 timer per skoleår er nok langt fra nok dessverre. Er det muligheter i tettstedene rundt dere for svømmetimer? Anonymous poster hash: 4acdd...816
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #8 Skrevet 28. mai 2016 Tryggivann.no Ellers, så må dere være deres ansvar bevisst og ta med barnet i svømmehallen på egenhånd. Det er kontinuerlig mengdetrening som skal til. Anonymous poster hash: 28d2b...efb
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Vi bor på en liten plass. Den nærmeste svømmeklubben er Haugesund (1 time og 25 minutt kjøring). bor nærme sjøen så får håpe på varm sommer, men jenta mi bader ikke i kaldt vann...HI Anonymous poster hash: ee66e...da5
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 Hvis barnet er komfortabelt med å være i vann og dere har økonomi til det, er det lurt med en badeferie i "Syden". Da får barnet mengdetrening. Husker jeg selv ble mye flinkere å svømme etter to uker i "Syden". Anonymous poster hash: a954f...5f9
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #11 Skrevet 29. mai 2016 Har ikke anledning akkurat nå. Med tre barn på 6,5 og 2 år så er ikke sydenferie aktuelt og har i tillegg lærlinglønn så litt dyrt med sydenferie. Skal til rønbjerg i Danmark i sommer. Der er det svømmebasseng HI Anonymous poster hash: ee66e...da5
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #12 Skrevet 29. mai 2016 2.klassingen vår er begynt på svømmekurs nå for å virkelig lære skikkelig å svømme. Synes det er viktig å kunne det. Utrolig hvor fort de lærer der! Skikkelig imponert. Anbefales. Tryggivann.no Anonymous poster hash: 90ed6...276 Hvilket kurs går han på? Min datter har gått flere kurs, men det er så treg progresjon så hun har enda ikke lært å svømme. Men hun har lært mye annet og blitt veldig flink i vannet. Hun går nå på selunge. Anonymous poster hash: 9cff3...fa0
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #13 Skrevet 29. mai 2016 Hvilket kurs går han på? Min datter har gått flere kurs, men det er så treg progresjon så hun har enda ikke lært å svømme. Men hun har lært mye annet og blitt veldig flink i vannet. Hun går nå på selunge. Anonymous poster hash: 9cff3...fa0 Hvis hun går på selunge har hun vel kommet ganske langt? Min datter er akkurat ferdig med selunge kurset, og skal begynne på sel etter ferien. Hun har begynt å lære crawl, og svømmer på tvers av bassenget. Vanlig brystsvømming er vel noe av det siste de lærer. Anonymous poster hash: a99e8...270
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2016 #14 Skrevet 29. mai 2016 Hvis hun går på selunge har hun vel kommet ganske langt? Min datter er akkurat ferdig med selunge kurset, og skal begynne på sel etter ferien. Hun har begynt å lære crawl, og svømmer på tvers av bassenget. Vanlig brystsvømming er vel noe av det siste de lærer. Anonymous poster hash: a99e8...270 Dette er tredje kurset. Så hun har lært mye, men svømmer ikke mer enn noen få tak, en slags crawl. Men hun stopper opp for å få luft. Vi er veldig fornøyde med kursene, men hadde håpet at hun skulle kunne svømme litt bedre denne sommeren. De tre kursene har hun gått på det siste året, så jeg begynner å bli litt utålmodig.. Anonymous poster hash: 9cff3...fa0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå