Gå til innhold

Vin og glass på buffetrestaurant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere spiser middag på en buffetrestaurant på ferie i Syden, er det da ok å forsyne seg med vin i stort vannglass? Det står vinglass ved siden av vannglassene.

Vi er uenige om hva som er ok.

Anonymous poster hash: 538eb...577

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dere spiser middag på en buffetrestaurant på ferie i Syden, er det da ok å forsyne seg med vin i stort vannglass? Det står vinglass ved siden av vannglassene.

Vi er uenige om hva som er ok.

Nei, det synes jeg ikke er ok uansett om det er i Syden eller andre steder, synes i grunnen det er ganske frekt

Anonymous poster hash: 5caea...938

Skrevet

Hehe... Klisjeen om den norske charterturist stemmer i så fall godt. Fyll på vannglasset breddfullt! Det er jo gratis ;)

Anonymous poster hash: e5118...5a9

Skrevet

Neiii, det er vulgært, udannet, umodent, frekt, grådig,.. osv.. be mannen din ta seg sammen og oppføre seg som folk og ikke som en ubehøvlet huleboer! (Jeg regner med det er mannen som synes det er greit)

Anonymous poster hash: 6cc62...4bc

Skrevet

Neiii, det er vulgært, udannet, umodent, frekt, grådig,.. osv.. be mannen din ta seg sammen og oppføre seg som folk og ikke som en ubehøvlet huleboer! (Jeg regner med det er mannen som synes det er greit)

Det kan vel like gjerne være HI som synes det er greit vel?

Skrevet

Det kan vel like gjerne være HI som synes det er greit vel?

Det er mannen. Det er ikke snakk om å drikke masse. Bare et glass eller to.

Skrevet

Bestilte ett glass vin i baren en gang på ett hotell vi bodde på i Syden, fikk det til randen i ett vannglass. Er så ulekkert at jeg mistet lysten på Vin!

Nå skal der sies at jeg er glad i GOD vin, smaken, og den får du ikke opplevelse av i ett inntrykket glass!

Tror nok ikke det er så mange som bryr seg om det på sånne type Syden bufféer, der har de nok sett mye rart men for meg er det ett no-no!

Anonymous poster hash: 5b795...a60

Skrevet

De eneste gangene jeg drikker vin fra et vannglass, er hvis det ikke finnes vinglass der jeg er....

Anonymous poster hash: 89255...f38
Skrevet

vin skal nytes fra vinglass

Skrevet

Vinglass har faktisk en funksjon i forhold til smak..

Skrevet

Det er mulig det er snobben i meg som forvirrer smaksløkene, men vin i vannglass smaker da forferdelig?

Skrevet

Det er mulig det er snobben i meg som forvirrer smaksløkene, men vin i vannglass smaker da forferdelig?

Det er i alle fall totalt blottet for sjarm.

Skrevet

Jeg har drukket vin i vannglass. På vingården i Frankrike, etter druehøsting ved et langbord med masse folk,brød, ost og da nevnte vin i vannglass. Det var topp😀 Men utenom den settingen? Neppe.

Skrevet

Vinen på all inclusive er som regel vannet ut til nivå med saft. Så å drikke da stort glass spiller ingen rolle ;)

De som vil ha veldig god vin og er så opptatt av dannelse drikker uansett ikke den vinen :)

Anonymous poster hash: b4cc7...3ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...