Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Jeg syns det er så trist at jeg steriliserte katten min, hadde vært så sinnsykt koselig med kattunger. I tillegg tror jeg hun er litt småforvirret over at hun aldri blir mor, hun har blitt veldig opptatt av en bamse i det siste. Stakkars pusen min som jeg har frarøvet å oppleve det flotteste av alt Anonymous poster hash: d72bf...fc0
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Har du ikke elleve små troll som skal legge seg snart? Anonymous poster hash: 9cef7...9e8
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Da må du ta henne med til en kattehvisker som kan fortelle henne hvordan hun kan leve videre med det overgrepene hun er utsatt for. Sterilisere katten? Det er unødvendig, er så lett å vri halsen om på nyfødte kattunger.. (ironi)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Det finnes så mange kattunger som blir avlivet hvert år fordi det ikke finnes hjem til dem! Å lage enda flere er en utrolig dårlig ide. Anonymous poster hash: a6289...900
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Katten gir nok en lang, god faen Anonymous poster hash: 59775...a45
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 Kattemennesker er og blir merkelige😂. Beklager, men jeg syns dette var morsomt😂. God helg! Anonymous poster hash: b3735...714
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #7 Skrevet 27. mai 2016 Du får sjekke ut surrogat-kattemor. For hun har kanskje eggstokkene inntakt? Klart, det vil koste både penger og du vil bli ledd av...men det synes jeg kattsonlig er verdt det! Anonymous poster hash: 2f84c...629
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #8 Skrevet 27. mai 2016 Ta kontakt med ett eller annet kattehus å tilby deg å være fosterhjem for katt. Det er så utrolig mange uønskede katter i Norge. Det burde vært lovpålagt å kastrere/sterilisere katten sin. Nå kommer sommeren og da tar det ikke lang tid før kattene blir dumpet igjen (dessverre) Anonymous poster hash: 84514...d5c
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #9 Skrevet 28. mai 2016 Jeg tror ikke katten din er forvirret over at hun aldri blir mor. At hun er opptatt av en bamse betyr ikke at hun er verpesjuk. Hvis du har plass, tid og overskudd til å ta deg av flere katter kan du ta kontakt med nærmeste omplasseringsgård e.l. Det er i hvertfall 100 % sikkert at vi ikke trenger flere kull med kattunger i Norge! Anonymous poster hash: 247fb...0b7
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 Nå har vi vært i syden hvert år siden eldste på 8 ble født, har også to yngre barn. Aldri brukt UV-drakt. Det ene barnet er svært lys i huden, men har aldri blitt i nærheten av brent med solfaktor. Kunne ikke falt meg inn å ta på de en drakt i den varmen... Sjekk heller litt solkremtester for å finne ut hvilke som er best for huden. Anonymous poster hash: 2cd27...a5a
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #11 Skrevet 28. mai 2016 Nå har vi vært i syden hvert år siden eldste på 8 ble født, har også to yngre barn. Aldri brukt UV-drakt. Det ene barnet er svært lys i huden, men har aldri blitt i nærheten av brent med solfaktor. Kunne ikke falt meg inn å ta på de en drakt i den varmen... Sjekk heller litt solkremtester for å finne ut hvilke som er best for huden. Anonymous poster hash: 2cd27...a5a Sorry, feil tråd:0 Anonymous poster hash: 2cd27...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå