Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Leon? (u/t)


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

 

Anonymous poster hash: 79305...19f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fæle greier! Sorry

 

Anonymous poster hash: 4f0cd...d45

Skrevet

Nei.

Skrevet

Ikke fint. Samme bås som Ronny.

 

Anonymous poster hash: d9f33...bd6

Skrevet

Fint, men ikke veldig maskulint (til tross for at det betyr løve) fordi det er så mykt.

 

Forbinder det med en kinesisk gutt jeg kjenner

 

Anonymous poster hash: d306f...a2f

Skrevet

Fint, men veldig oppbrukt nå. Osgå et kallenavn, kortform av Leonhard.

 

Anonymous poster hash: befac...9ea

Skrevet

Det er ok, men jeg liker bedre Leo



Anonymous poster hash: 8236d...abd
Skrevet

Er fint, men litt oppbrukt nå, mener jeg da. :)

Skrevet

Veldig fint, men mange som heter det. Leonard er fint

 

Anonymous poster hash: 48655...123

Skrevet

Litt tannløst?

 

Anonymous poster hash: ad309...f8f

Skrevet

Nydelig!

 

Anonymous poster hash: 26eda...22a

Skrevet

helt greit, ikke noe jeg hadde brukt, er for min del forkortelse for Leonardo og Leonel og slike navn

Skrevet

Liker ikke

 

Anonymous poster hash: 2c54a...ee8

Skrevet

Syns i grunnen ikke det er så fint. Muligens pga assosiasjoner til personer som heter dette.

 

Anonymous poster hash: 1d193...e55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...