Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Fæle greier! Sorry Anonymous poster hash: 4f0cd...d45
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Ikke fint. Samme bås som Ronny. Anonymous poster hash: d9f33...bd6
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Fint, men ikke veldig maskulint (til tross for at det betyr løve) fordi det er så mykt. Forbinder det med en kinesisk gutt jeg kjenner Anonymous poster hash: d306f...a2f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 Fint, men veldig oppbrukt nå. Osgå et kallenavn, kortform av Leonhard. Anonymous poster hash: befac...9ea
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #7 Skrevet 27. mai 2016 Det er ok, men jeg liker bedre Leo Anonymous poster hash: 8236d...abd
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #9 Skrevet 27. mai 2016 Veldig fint, men mange som heter det. Leonard er fint Anonymous poster hash: 48655...123
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #10 Skrevet 27. mai 2016 Litt tannløst? Anonymous poster hash: ad309...f8f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #11 Skrevet 27. mai 2016 Nydelig! Anonymous poster hash: 26eda...22a
februarprins2013 Skrevet 27. mai 2016 #12 Skrevet 27. mai 2016 helt greit, ikke noe jeg hadde brukt, er for min del forkortelse for Leonardo og Leonel og slike navn
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #13 Skrevet 27. mai 2016 Liker ikke Anonymous poster hash: 2c54a...ee8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #14 Skrevet 27. mai 2016 Syns i grunnen ikke det er så fint. Muligens pga assosiasjoner til personer som heter dette. Anonymous poster hash: 1d193...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå