Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Hei jenter😊 har spart penger, og har nok til brystforstørring.( Samtidig er det godt å ha de pengene som buffer.) Er alene med to barn. Økonomisk klarer vi oss greit. Etter fødsel forsvant de små brystene jeg hadde. Nå er det tomme skinnfiller,som regelrett er helt flat.  Føler meg som en ti år gammel jente. Hva ville dere gjort? Spart pengene,eller operert for selvfølelsens skyld? Er såå i stuss. Har veldig lyst,men vil ikke risikere liv og penger på noe som muligens er idiotisk..   Anonymous poster hash: e43ca...874
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Jeg ville spart pengene. Jeg er nesten flat selv og det er deilig! Slipper bh og kan bevege meg som jeg vil uten at pumpene disser. Â Anonymous poster hash: 0df63...702
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Operert!!! Penger kan du spare på nytt. Viktig å føle seg vel med seg selv. Skal operere selv når jeg er ferdig med amming.  Anonymous poster hash: 6abbd...4c9
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Jeg ville operert. Har planer om å gjøre det selv når jeg er ferdig med barn, selv om jeg har motsatt problem av deg (alt for svære og slappe pupper)  Anonymous poster hash: 8f18f...e63
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Jeg går og tenker på brystløft, da mine henger ganske mye.. Det hadde vært fint å kunne gå litt uten BH en skjelden gang. Spesielt til halterneck kjoler med nokså lav rygg.  Anonymous poster hash: d89a4...496
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 Om det hadde vært til stor plage for meg hadde jeg nok vurdert implantat sterkt. Nå er jeg på motsatt side og skal ta reduksjon om et års tid tenker jeg -er ferdig med barn. Husk bare på at implantatene pleier å måtte byttes etter 10-15 år så du må regne en større kostnad senere. (Dette pleier ikke de private plastiske kirurgene å snakke noe om, kun de offentlige på sykehus som ser dem som kommer med steinharde, kapslene bryst til undersøkelse pga plager... )  Anonymous poster hash: 4c942...7f0
Kremtopp Skrevet 27. mai 2016 #7 Skrevet 27. mai 2016 Operert! Har selv både tatt løft og innlegg og angrer ikke ett sekund på det!🖒
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #8 Skrevet 27. mai 2016 Spar en stund til så du ikke er helt tom for buffer, så operasjon med god samvittighet  Anonymous poster hash: d9bc0...40f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #9 Skrevet 27. mai 2016 Jeg ble mobba som 20 åring husker jeg, paddeflat. En håndfull ikke mer. Ønsket meg innlegg i mange år. Ikke digre silikonpupper(ala 300 cc) men kanskje 100? Valgte aldri å gjøre det og jeg er så glad for det! Jeg er midt i livet og puppene ser enda ut som jeg var 16. Små nette areola selv etter et par ammeperioder.  Jeg kan gå uten bh hvis jeg vil(men aldri gjør), null heng for alltid, jeg slipper at det disser, jeg slipper å mulig gå med kreftkuler da jeg lett kjenner gjennom brystet(vises dårligere på mammografi hvis man har innlegg) og jeg har aldri vondt i nakken.  Tenkte lenge at jeg ikke var kvinne nok, men har fått nok tilbakemeldinger på at jeg er hott nok  Det er ingenting negativt egentlig? Jo..ser jo ikke like yppig og sexy ut som de med store pupper. Men er det det som er det viktig syns jeg absolutt du skal ta operasjonen. Ingen skal bestemme hva som er viktig for deg  MEN! Hvorfor ikke fylle brystet naturlig med eget fett? Det er en enklere operasjon, lite arr, og puppene blir myke og naturlige?  Anonymous poster hash: 13009...11b
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #10 Skrevet 28. mai 2016 MEN! Hvorfor ikke fylle brystet naturlig med eget fett? Det er en enklere operasjon, lite arr, og puppene blir myke og naturlige?Anonymous poster hash: 13009...11b Godt tips! Da slipper man også mange reoperasjoner da eget fett ikke lager kapseldannelse slik det blir rundt et implantat som er et fremmedlegeme i kroppen.  Anonymous poster hash: 4c942...7f0
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #11 Skrevet 28. mai 2016 For det første, kan du få dette dekket av det offentlige? Hvis du virkelig er helt flat, og det påvirker selvbildet ditt.  For det andre, er disse pengene hele bufferen din? Jeg ville fortsatt å spare til du har en god buffer i tillegg til ev. operajonspenger. Man bør ha to månedslønner stående på sparekonto. Du kan selv regne ut hva det blir for deg. Da mener jeg at du skal ha to månedslønner på sparekonto og så kommer pengene til operasjon i tillegg.  Personlig ville jeg aldri operert brystene, men jeg forstår at andre føler og tenker annerledes. Når det gjelder det praktiske: Har du feriedager nok til å dekke rekonvalensperioden? Hvem skal passe barna mens du blir operert og kommer deg igjen etterpå? Er du svært tynn, m.a.o kan det tenkes at brystene blir større dersom du går opp noen kilo fett? (For meg er brystene det første som blir mindre dersom jeg går ned et par kilo.) Har du vært gjennom en stor operasjon før? Anonymous poster hash: 977cf...6d6
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #12 Skrevet 28. mai 2016 Så flink du har vært som har klart å spare. Jeg ville uten tvil ha operert fordi jeg føler meg så fæl og ukvinnelig som flat...men skjønner at du tenker på det med buffer også. Jeg er veldig fornuftig og egentlig litt "i mot" å operere seg og alt kroppspresset..likevel, alltid ønsket meg pupper som aldri kom, men tror aldri jeg klarer å spare meg opp + bruke pengene på dette med god samvittighet når jeg har barn :/  Anonymous poster hash: 524c1...cc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå