Gå til innhold

Føler livet mitt rakner...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt så er det økonomien som er problemet. Eller samboer sin økonomi. Han har vært psykisk syk og har pga dette fått store økonomiske problemer, med anmerkninger. Noe som gjør at han ikke får lån i bank.

Jeg har plettfri økonomi, men har noe lån fra før og tjener ikke nok til å få lån alene.

I dag gikk jeg rett i kjelleren da vårt siste håp om å få eie bolig gikk i vasken.

Jeg har søkt på startlån. Kun jeg som har søkt, da vi er redd kreditorene vil kreve tvangssalg av huset om samboer er med og søker.

Fikk avslag der og. Og det er jo siste utvei.

Nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre. Det verste er at jeg syns det er så flaut. Ingen vet om dette enda, men det vil jo komme for en dag når vi aldri får kjøpt oss hus. Og alle jeg kjenner eier hus. Det er uvanlig og ikke eie her jeg bor på bygda. Og vi er godt voksne.

Det er så utrolig ydmykende og jeg skammer meg. Gruer meg så innmari til folk får snusen i dette :(

Anonymous poster hash: 1f636...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo håpe. Hvis du vil bo med denne mannen for resten av livet må dere jo få orden på økonomien hans.

Jeg vet ikke hvor mye det er snakk om. Men få til avtaler og betal det dere kan. Gjerne ekstra også hvis dere får igjen på skatten og lignende.

Kanskje om 5-10 år kan dere kjøpe hus sammen 😊

Anonymous poster hash: 04fc3...eba

Skrevet

Kort fortalt så er det økonomien som er problemet. Eller samboer sin økonomi. Han har vært psykisk syk og har pga dette fått store økonomiske problemer, med anmerkninger. Noe som gjør at han ikke får lån i bank.

Jeg har plettfri økonomi, men har noe lån fra før og tjener ikke nok til å få lån alene.

I dag gikk jeg rett i kjelleren da vårt siste håp om å få eie bolig gikk i vasken.

Jeg har søkt på startlån. Kun jeg som har søkt, da vi er redd kreditorene vil kreve tvangssalg av huset om samboer er med og søker.

Fikk avslag der og. Og det er jo siste utvei.

Nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre. Det verste er at jeg syns det er så flaut. Ingen vet om dette enda, men det vil jo komme for en dag når vi aldri får kjøpt oss hus. Og alle jeg kjenner eier hus. Det er uvanlig og ikke eie her jeg bor på bygda. Og vi er godt voksne.

Det er så utrolig ydmykende og jeg skammer meg. Gruer meg så innmari til folk får snusen i dette :(

Hadde byttet ut mannen. Helt ærlig. Har dere barn osv eller barnløse?

Anonymous poster hash: a5e26...302

Skrevet

Vi har barn sammen. Ja, jeg har vurdert å gå. Flere ganger. Men, han er en god far, og det vil få hardt ut over barna.

Hi

Skrevet

Bluestep! Prøv de ☺️👏🏻

Anonymous poster hash: 17916...997

Skrevet

Bluestep! Prøv de ☺️👏🏻

Anonymous poster hash: 17916...997

Da må man desverre ha noe av verdi som de kan ha som sikkerhet. Og det har ikke han.

Hi

Skrevet

Dytter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...