Gå til innhold

Slutt nå med alle SKAM trådene!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert 4 av 10 innlegg her har med Skam å gjøre!! Stopp nå!!

Anonymous poster hash: b81c3...a4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja og jeg lever nok k en paralell verden.

Jeg hadde ikke hørt om Skam før jeg leste om det i avisen for en ukes tid siden.😄

Anonymous poster hash: 3a653...f9c

Skrevet

Haha😂 så fint at du startet en til da😘

Du vet det kanskje ikke, men du trenger ikke åpne alle trådene her inne. Om det er noe i overskriften som antyder at dette er noe du ikke interesserer deg for kan du bare hoppe over akkurat det innlegget.

Skrevet (endret)

Med barn som er ferdig med spedbarnstiden, så er jeg svært lite interesser i bleieavvenning, smokkeslutt, babyers søvnmønster mm. Og da har jeg ikke engang nevnt min totale mangel på interesse for Fotballfrue, Villa Paprika og Rannveig Heitmann. Skal jammen lage en egen tråd hvor jeg oppfordrer alle til å unngå temaer jeg ikke liker ;).

Så lenge folk skriver hva det handler om i tittelen, så er det enkelt å styre unna om det irriterer deg.

Endret av Virginia!
Skrevet

Haha😂 så fint at du startet en til da😘

Du vet det kanskje ikke, men du trenger ikke åpne alle trådene her inne. Om det er noe i overskriften som antyder at dette er noe du ikke interesserer deg for kan du bare hoppe over akkurat det innlegget.

Nei, men de fleste trådene starter ikke med ordet Skam, så jeg kommer godt inni setningen før jeg skjønner hva det handler om 😂

Anonymous poster hash: b81c3...a4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...