Gå til innhold

Hvor gamle er dere som ser på Skam?

Anbefalte innlegg

Skrevet

38 ( og 17 når jeg ser skam og har crush på William) han hadde lurt meg som 38 åring også forresten.

Anonymous poster hash: 49857...f47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 28. Ser alene. Mannen blir flau av meg. Han blir 30 i år.

Skrevet

26 år ser med mannen, han er 34.

Vil ikke si vi er super hekta men følger med. Han er mer ivrig enn meg. Må si at serien tar seg opp....

Anonymous poster hash: 587d2...c34

Skrevet

28 🙈

Anonymous poster hash: 1475f...208

Skrevet

26 år ser med mannen, han er 34.

Vil ikke si vi er super hekta men følger med. Han er mer ivrig enn meg. Må si at serien tar seg opp....

Anonymous poster hash: 587d2...c34

Skrevet

40 år, ankurat sett første sesong. Begynner på sesong 2 i helga.

Jeg liker den, litt artig å se hvordan det er nå. Lærerik ift tanker når barna blir eldre.

Kjenner meg litt igjen i enkelte ting.

Anonymous poster hash: deb19...6e3

Skrevet

Forstår ikke greia jeg heller. Folk rundt meg var jo bokstavelig talt sjokkert fordi jeg ikke hadde sett det. Så alle 10 episodene og syns helt ærlig at det var kjedelig! syns jo det ser ut som en flott serie for målgruppen men folk er jo helt sinnsyke når de ikke klarer vente på beste episode? HVA er det med denne serien som jeg ikke forstår? Ja, jeg kjenner meg igjen som 16-åring selv, i hvert fall i noe av følelsesstyret men jeg er da ikke helt besatt av serien av den grunn. Pinlig at voksne folk blir så opphengt i det.

Og ja forresten jeg er 28

Anonymous poster hash: f8669...b59

Skrevet

40 (jeg) og 39(mannen).

Skrevet

42

Anonymous poster hash: 0ddc4...34c
Skrevet

Da blir jeg den eldste med mine 44 år! Og med master i spesialpedagogikk... Elsker denne serien! Burde vært pensum for både tenåringer OG foreldrene deres!!!

Anonymous poster hash: b4ea0...9b7
Skrevet

Jeg er 25. Kjæresten er 30 og vet ikke at jeg ser på. Han hadde nok ikke likt serien. Ikke helt hans "stil".

Anonymous poster hash: 0c043...316

Skrevet

30

Anonymous poster hash: daa7e...590

Skrevet

22

Anonymous poster hash: 4a790...e52

Skrevet

Jeg er 35 og så min første episode i dag.

Guri malla... Går det an å ha så mye betenkningstid mellom hver setning de sier...?????? Har virkelig ikke tålmodighet til å følge med, tror jeg, hvis det fortsetter sånn.

MEN! Jeg har skjønt at det er viktige temaer som blir snakket om, og det utsnittet da Nora satt foran en gutt å snakket om nakenbilet (da hun skulle anmelde han ift paragraf ditt og datt), var genialt ;)

Anonymous poster hash: 667eb...9b8

Skrevet

Jeg er 33. Har/hadde også en liten "crush" på William helt til jeg så han live her om dagen. Han er jo en liten gutt.

Anonymous poster hash: 9052d...9aa

Skrevet

Når tar det seg opp? Jeg så vel 4-5 episoder tidligere, men det fenget ikke helt. Burde gjerne gi det en sjanse til i og med at det er så lite annet å se på for tiden.

Skrevet

Når tar det seg opp? Jeg så vel 4-5 episoder tidligere, men det fenget ikke helt. Burde gjerne gi det en sjanse til i og med at det er så lite annet å se på for tiden.

Sesong 2!

Anonymous poster hash: 9cddd...b50

Skrevet

Er 83-er og får kviser av å se på Skam🙊🙈

Anonymous poster hash: de6f6...37c

Skrevet

43, men som de andre her inne skriver blir jeg 16 når jeg ser på...

Helt hekta, men har skjønt at det visst skal være flaut, så jeg sier det ikke til noen :) 

Det som fascinerer mest er HVORFOR jeg liker det så godt... har tenkt mye på det.... 

Anonymous poster hash: f962b...8f8
Skrevet

Er 38. Skulle bare se et par episoder i går for å se hva det var for noe, har nå sett hele sesong 1...🙊 ble ganske hekta ja..

Skrevet

29 #skamfan følger med på skam.p3.no hver dag

Anonymous poster hash: 364ff...cc0

Skrevet

36, men har lurt om det var for fjortiser for de spiller jo kun musikk som er fra min generasjon..(nå sist remix av smashing!)

Anonymous poster hash: 70945...14d

Skrevet

26

Anonymous poster hash: 39a10...1dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...