Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Strever sånn i ekteskapet. Har gjort det lenge. Helgene er så krevende. Kjenner jeg blir stressa og irritabel av at det er helg igjen.,,, Gleder meg til mandag og ny uke på jobb....   Anonymous poster hash: d8105...8ec
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Jeg har en rævva jobb og intenst lykkelig over helg.  Anonymous poster hash: d273d...eb4
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Jeg er utslitt etter fire dager med syk baby (feber og diare), og gruer meg til å fortsette helgen med syk baby pluss en aktiv tre åring....   Anonymous poster hash: 6c2f3...fae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå