Gå til innhold

Forferdelig rett før mensen.. Flere?😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt ukontrollert...

Nedfor, ingenting er bra, dødssliten, lurer på om jeg har følelser for mannen osv. I går stod jeg på soverommet og hev genseren hardt i veggen da jeg var for meg selv.

Og vipps på kvelden kom mensen ja.

Er det bare meg her i verden som har d sånn? Jeg skammer meg.

Anonymous poster hash: 05e51...c68

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt ukontrollert...

Nedfor, ingenting er bra, dødssliten, lurer på om jeg har følelser for mannen osv. I går stod jeg på soverommet og hev genseren hardt i veggen da jeg var for meg selv.

Og vipps på kvelden kom mensen ja.

Er det bare meg her i verden som har d sånn? Jeg skammer meg.

Jeg har det på samme måte. Livet blir svart og jeg vil skilles. 😰

Anonymous poster hash: 1876e...3aa

Skrevet

Jepp!

Jeg blir suicidal og det kjennes ut som selveste djevelen har invadert sjela mi...

Forferdelig!

Anonymous poster hash: 41892...0c6

Skrevet

Jeg svetter som en gris mange netter før jeg får mensen. I natt ble jeg våknet av svette, puta var helt gjennom våt og dyna.

Uff!

Anonymous poster hash: 133ee...047

Skrevet

Jeg svetter som en gris mange netter før jeg får mensen. I natt ble jeg våknet av svette, puta var helt gjennom våt og dyna.

Uff!

Jeg har det på samme måte 🙈

Pluss at jeg blir forferdelig hormonell 😑

Anonymous poster hash: 78cec...4fa

Skrevet

Jeg har det på samme måte 🙈

Pluss at jeg blir forferdelig hormonell 😑

Anonymous poster hash: 78cec...4fa

Kjedelig men litt godt å vite at jeg ikke er den eneste🙊 Etter jeg fylte 34 år begynte jeg med denne nattesvettingen like før mensen. Og det er såååå kjedelig😬

Skrevet

Det er nesten litt godt å høre at vi er flere❤️

Hvordan går d an å være tilfreds med livet så plutselig snu så fort? Uten å klare og kontrollere det?😞😔

Skrevet

Sammenheng også. Klikker på mannen for alt og ser etter leiligheter på finn hver gang jeg har mensen. I tillegg er jeg forferdet kvalm 2 dager Før mensen og alle dager jeg har mensen.

I tillegg flere migreneanfall,svimmelhet og uvel osv. Kort oppsummert så føler jeg meg fysisk syk og deprimert en uke i mnd.

Anonymous poster hash: 4e3d5...879

Skrevet

Jeg har ligget i sengen nesten hele dagen, kun ryddet huset og spist. Barnet er hos far, noe som forsterker det:(

Guuuuuud....

Skrevet

Jeg og er sånn. Kjenner det bobler inni meg av sinne..så tror mensen kommer snart her nå. Lunta er kort. Skulle legge noe ned i frysen isted. Fryseskuffen kilte seg fast og jeg ble lynforbanna og trøkka den inn med all min kraft og smelte igjen frysedøra 😂 (Jeg var alene) den sprakk litt, og jeg lirte av meg noen gloser.

Skrevet

Hihi, huff da Elisun🙈🙊

Har sjekket ut nattlysolje jeg nå, nå må det iverksettes tiltak så det ikke går mer utover mine kjære..

Skrevet

Jeg har det også sånn. Nesten litt godt å høre at jeg ikke er alene om å ha det slik. Naboene her må nok tro jeg tar livet av min kjære en gang i måneden, han får virkelig gjennomgå, kjefter på han for den minste ting å jeg klarer ikke å styre meg i det hele tatt. Spurte legen min om råd, men fikk ingen😔😓😫

Anonymous poster hash: 28e95...b6e

Skrevet

Google PMDS

Anonymous poster hash: 37c37...34a

Skrevet

Gynekologen min fortalte en historie om ei kvinne som var på telttur med mann og barn. Hun var så sur og sinna på grunn av alle hormonene som herja at hun måtte bo i et telt helt alene, og manne og barna i et annet telt. Neste år hadde hun fått satt inn hormonspiral og var visst som et nytt menneske...    Har ikke selv prøvd det, men kan jo tipse andre om det.  :) 

Har ikke prøvd det selv, men jeg merker med en gang når mensen er i komminga. Kort lunte, kan kaste ting, slå hardt i noe og banne. (Ikke så andre hører eller ser det, heldigvis... :) ) I tillegg griner jeg for ingenting. Så slitsomt! 

Anonymous poster hash: d12a7...a1c
Skrevet

Gynekologen min fortalte en historie om ei kvinne som var på telttur med mann og barn. Hun var så sur og sinna på grunn av alle hormonene som herja at hun måtte bo i et telt helt alene, og manne og barna i et annet telt. Neste år hadde hun fått satt inn hormonspiral og var visst som et nytt menneske...    Har ikke selv prøvd det, men kan jo tipse andre om det.  :)  Har ikke prøvd det selv, men jeg merker med en gang når mensen er i komminga. Kort lunte, kan kaste ting, slå hardt i noe og banne. (Ikke så andre hører eller ser det, heldigvis... :) ) I tillegg griner jeg for ingenting. Så slitsomt!  Anonymous poster hash: d12a7...a1c

Min gyn vil også gjerne behandle PMS med hormonprevansjon, men problemet er at da blir jeg PMS-gal hele, forbanna tiden.

Gi meg i så fall hormoner som lar meg være i den sinnstilstanden jeg er uken før EL og jeg skal forgude deg resten av livet, svarer jeg. Men det går visst ikke...

Og i år dere, da skal vi kose vårs på ferie dere. 14. dager på Granka, den første uken med en mor og kone som er full i PMS og den siste uken skal mor kose seg med blødninger fra helvete.

Happy, forbanna sommer!

(Ja, jeg skal ha men-, fan meg, -sen til uka!!!!)

Anonymous poster hash: d22c5...5a7

Skrevet

Jeg har hormonspiral, men er likevel et troll :( Egentlig er jeg troll mesteparten av tiden, bortsett fra i tiden mellom når mensen har kommet og før kroppen begynner å forberede eggløsning. Det er ca 1,5 uke med normalitet. Aner ikke om det ville vært verre uten hormonspiralen eller ikke.

Anonymous poster hash: d5d9d...1e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...