Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Har operert i håndledd,operasjonen var onsdag. Var grusomt vondt samme dag,og jeg "levde" på smertestillende. I går var det ikke så vondt at jeg tok noe smertelindring i det hele tatt, men i dag er det tilsvarende smerter som onsdag. Blir kvalm av smerten i tillegg... Har byttet bandasje i dag,slik kirurgen sa, og sårene ser ikke betent ut. Vanlig at smertene kommer tilbake for full styrke sånn? :-( Anonymous poster hash: 91a23...577
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Operasjonen var fjerning av flere ganglioner og reparasjon av et leddbånd. Har ikke brukt hånda,og holder den høyt hele tiden, slik jeg har fått beskjed om. Hi Anonymous poster hash: 91a23...577
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Ja, det er normalt at smertene kan bli sterkere igjen etter 1-3 dager, men om du er bekymret, så ringer du avdelingen du opererte på! Lykke til! Anonymous poster hash: 8f8f6...2a7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Ja, det er normalt at smertene kan bli sterkere igjen etter 1-3 dager, men om du er bekymret, så ringer du avdelingen du opererte på! Lykke til! Anonymous poster hash: 8f8f6...2a7 Er ikke egentlig bekymret, siden det ikke er tegn til infeksjon. Men jeg har aldri operert før,så jeg aner ikke hva som er normalt. Takk for svar :-) Anonymous poster hash: 91a23...577
Hannepålandet Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Vi sier at smerten er på topp dag to. Jeg jobber på tannlegekontor. Er smerten OK først. Men øker på rundt dag 5. Da vil vi tenke infeksjon. Eller andre komplikasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå