GĂ„ til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hadde ei blĂždning i gĂ„r, gammelt blod. Var hos legen og fikk full undersĂžkelse med blodprĂžver, urinprĂžve og utvendig ul. Legen mente bestemt han sĂ„ liv i fostret, var litt vanskelig Ă„ se sĂ„ tidlig som u 8 pĂ„ utvendig ul. NĂ„ er det bare Ă„ vente Ă„ se hbordan det gĂ„r. Kunne tenkt meg en ul igjen om ei uke elr 2, fĂ„r se om jeg fĂ„r det hos legen eller mĂ„ bestille meg privat time(dyrt). Er sĂ„ bekymra for spiren min đŸ˜„

Endret av Kvinne0879
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ei blĂždning i gĂ„r, gammelt blod. Var hos legen og fikk full undersĂžkelse med blodprĂžver, urinprĂžve og utvendig ul. Legen mente bestemt han sĂ„ liv i fostret, var litt vanskelig Ă„ se sĂ„ tidlig som u 8 pĂ„ utvendig ul. NĂ„ er det bare Ă„ vente Ă„ se hbordan det gĂ„r. Kunne tenkt meg en ul igjen om ei uke elr 2, fĂ„r se om jeg fĂ„r det hos legen eller mĂ„ bestille meg privat time(dyrt). Er sĂ„ bekymra for spiren min đŸ˜„

Of, ikke kjekt med blĂždningen :-(

Krysser fingrene for at alt er i skjĂžnneste orden med spiren din <3

Skrevet

Jeg blÞdde gammelt blod fra 6+1 til 6+6 i mitt forrige svangerskap. Snuppa er nÄ over 8 mÄneder gammel og sover sÞtt pÄ rommet sitt ;) Jeg fikk forsÄvidt innvendig ultralyd i uke 7 den gangen..

Skrevet

SĂ„ lenge du ikke har smerter vil jeg tro det er ufarlig!💞

Skrevet

Ble bare med den ene blÞdninga heldigvis, men fÞler magen er sÄ Þm og halvekkel. Mulig det bare er ligamentsmerter og hodet mitt, men greier ikke la vÊr og tenke at noe er galt mwd spiren min... MÄ fÄ fiksa meg ul snart.

Skrevet

I mitt fÞrste svangeskap hadde jeg blÞdinger nesten kontinuerlig i 4 uker. I dag er han 3.5 Är og en frisk og rask gutt:)

Skrevet (endret)

Hadde blĂždning i svangerskap 2, Ă„ da endte jeg opp med Ă„ gĂ„ med ett dĂžd embryo i 10+5 uker, derfor fĂ„r jeg litt noja nĂ„.. Vet det er mange som kan blĂž uten at det er noe galt heldigvis 😊

Endret av Kvinne0879

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...