Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Hei! Jeg er ganske ny her inne og lurer på hvorfor jeg får feilmelding om at "Du har ikke rettigheter til å svare i dette emnet" når jeg forsøker å legge inn innlegg i en tråd. Takk for svar! Anonymous poster hash: 34363...dc8
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Sannsynligvis er tråden sperret for alle vanlige brukere. Det skjer når moderatorene bil se litt ekstra på en tråd ol. Anonymous poster hash: 2cde3...15b
Gjest Jigglewiggle Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Som nevnt over her så kan en slik melding komme opp hvis vi har stengt eller skjult en tråd, enten for moderering eller for regelbrudd. Neste gang vil jeg anbefale deg å skrive på ris og ros-siden hvis du har spørsmål, da er det lettere for moderatorene å se spørsmålet ditt Mvh JW, moderator
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Tusen takk for svar! Det kan hende tråden var midlertidig stengt for moderering, for jeg fikk lagt ut innlegget mitt litt senere. Jeg visste ikke at det var en ros og ris-side, skal finne den nå! Anonymous poster hash: 03603...8da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå