Mummy79 Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 De varierer i pris fra noen hundrelappee til et par tusen, relativ like i strl og utseende. Vet noen hva forskjellen er og om det er verdt det å betale mer?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 De billige er skraklete og ustødig, de ruster og lakken flasser av når den blir varm De dyre er stødige, laget i rustfrie solide materialer, og holder seg pene år etter år. Vi har begge deler. Den billige fra Europris ser ikke ut og er skummel og bruke fordi den har blitt vinglete. Den dyrere fra weber er like fin og veldig god Du får hva du betaler for. Anonymous poster hash: 5577b...73e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Kjøp en weber 57 cm med askeoppsamler og termometer. Ofte på tilbud til rundt 2000,-. Disse varer i mange år. Vi kjøpte vår for 3 år siden. Den er fortsatt like fin. Anonymous poster hash: 5d280...25b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Den vi har fra Europris går på andre sommeren nå. Ikke flasset noe i lakken og er den ustødig er det fordi den er montert feil. De dyre er helt sikkert bedre kvalitet men som sagt vår billige er like fin fortsatt. Anonymous poster hash: 51945...f62
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 De billige er skraklete og ustødig, de ruster og lakken flasser av når den blir varm De dyre er stødige, laget i rustfrie solide materialer, og holder seg pene år etter år. Vi har begge deler. Den billige fra Europris ser ikke ut og er skummel og bruke fordi den har blitt vinglete. Den dyrere fra weber er like fin og veldig god Du får hva du betaler for. Anonymous poster hash: 5577b...73e Jeg har den fra europris, har hatt flere av de. De jeg har hatt er ikke vinglete, har aldri opplevd at de flasser eller ruster så lenge jeg tar vare på den. Men det er klart at den varer stort sett ikke i åresvis Anonymous poster hash: 6388c...252
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå