Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Skal dra å ordne pass til barna. Men så finner jeg kjenner fødsels attesten. Kan politiet finne person nr eller må vi ha det med??? Anonymous poster hash: f6963...1fe
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 De har tilgang på folkeregisteret så du trenger ikke fødselsattesten. Men du må ha med barnet. Og om dere har delt foreldreansvar må begge foreldrene møte opp, eventuelt at den som ikke er med sender med den andre en fullmakt. Anonymous poster hash: 9bceb...303
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 De har tilgang på folkeregisteret så du trenger ikke fødselsattesten. Men du må ha med barnet. Og om dere har delt foreldreansvar må begge foreldrene møte opp, eventuelt at den som ikke er med sender med den andre en fullmakt. Anonymous poster hash: 9bceb...303 Må sende med både fullmakt og godkjent legitimasjon. Anonymous poster hash: 5e844...b4f
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Må sende med både fullmakt og godkjent legitimasjon. Anonymous poster hash: 5e844...b4f Ja, selvfølgelig. Anonymous poster hash: 9bceb...303
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Vi tok med fødselsattesten, men de ba ikke om å se den. Det stod på nettsidene at man skulle ta den med, så greit å ta den med i tilfelle. Du skriver: "Men så finner jeg kjenner fødsels attesten." Mente du at du ikke finner fødselsattesten? Det er et svært viktig verdipapir, så jeg ville prioritert å finne igjen den når dere kommer hjem fra passkontoret! Anonymous poster hash: daf8b...9cc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 Vi tok med fødselsattesten, men de ba ikke om å se den. Det stod på nettsidene at man skulle ta den med, så greit å ta den med i tilfelle. Du skriver: "Men så finner jeg kjenner fødsels attesten." Mente du at du ikke finner fødselsattesten? Det er et svært viktig verdipapir, så jeg ville prioritert å finne igjen den når dere kommer hjem fra passkontoret! Anonymous poster hash: daf8b...9cc Det ligger i en perm i en eller annen eske. Har nettopp flyttet. Var sikker på at jeg viste hvilken eske det lå i. Men nei. Etter å ha rotet igjennom 7 esker var jeg lei. Ringte politistasjonen. Og det ordnet seg 😀 Pass i orden. Og 7 nye esker er ryddet ut av. Hi Anonymous poster hash: f6963...1fe
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #7 Skrevet 27. mai 2016 Ja skulle stå jeg ikke fant den. Var stressa det ajeg skrev innlegget. Så ikke autocorrect. Anonymous poster hash: f6963...1fe
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #8 Skrevet 27. mai 2016 Det ligger i en perm i en eller annen eske. Har nettopp flyttet. Var sikker på at jeg viste hvilken eske det lå i. Men nei. Etter å ha rotet igjennom 7 esker var jeg lei. Ringte politistasjonen. Og det ordnet seg Pass i orden. Og 7 nye esker er ryddet ut av. Hi Anonymous poster hash: f6963...1fe Så bra at det ordnet seg! Og lykke til med videre utrydding. Anonymous poster hash: daf8b...9cc
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #9 Skrevet 27. mai 2016 Så bra at det ordnet seg! Og lykke til med videre utrydding. Anonymous poster hash: daf8b...9cc Aha! Var det du som utryddet dinosaurene! Anonymous poster hash: 4cc97...537
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #10 Skrevet 27. mai 2016 Aha! Var det du som utryddet dinosaurene! Anonymous poster hash: 4cc97...537 Nei! Er de utryddingstruet? Anonymous poster hash: daf8b...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå