Gå til innhold

Pass og person nr.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dra å ordne pass til barna. Men så finner jeg kjenner fødsels attesten.

 

Kan politiet finne person nr eller må vi ha det med???

 

Anonymous poster hash: f6963...1fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har tilgang på folkeregisteret så du trenger ikke fødselsattesten. Men du må ha med barnet. Og om dere har delt foreldreansvar må begge foreldrene møte opp, eventuelt at den som ikke er med sender med den andre en fullmakt.

 

Anonymous poster hash: 9bceb...303

Skrevet

De har tilgang på folkeregisteret så du trenger ikke fødselsattesten. Men du må ha med barnet. Og om dere har delt foreldreansvar må begge foreldrene møte opp, eventuelt at den som ikke er med sender med den andre en fullmakt.

 

Anonymous poster hash: 9bceb...303

Må sende med både fullmakt og godkjent legitimasjon.

 

Anonymous poster hash: 5e844...b4f

Skrevet

Må sende med både fullmakt og godkjent legitimasjon.

 

Anonymous poster hash: 5e844...b4f

Ja, selvfølgelig.

 

 

Anonymous poster hash: 9bceb...303

Skrevet

Vi tok med fødselsattesten, men de ba ikke om å se den. Det stod på nettsidene at man skulle ta den med, så greit å ta den med i tilfelle. Du skriver: "Men så finner jeg kjenner fødsels attesten." Mente du at du ikke finner fødselsattesten? Det er et svært viktig verdipapir, så jeg ville prioritert å finne igjen den når dere kommer hjem fra passkontoret!



Anonymous poster hash: daf8b...9cc
Skrevet

 

Vi tok med fødselsattesten, men de ba ikke om å se den. Det stod på nettsidene at man skulle ta den med, så greit å ta den med i tilfelle. Du skriver: "Men så finner jeg kjenner fødsels attesten." Mente du at du ikke finner fødselsattesten? Det er et svært viktig verdipapir, så jeg ville prioritert å finne igjen den når dere kommer hjem fra passkontoret!

 

Anonymous poster hash: daf8b...9cc

Det ligger i en perm i en eller annen eske. Har nettopp flyttet. Var sikker på at jeg viste hvilken eske det lå i. Men nei. Etter å ha rotet igjennom 7 esker var jeg lei.

 

Ringte politistasjonen. Og det ordnet seg 😀

 

Pass i orden. Og 7 nye esker er ryddet ut av.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: f6963...1fe

Skrevet

Ja skulle stå jeg ikke fant den. Var stressa det ajeg skrev innlegget. Så ikke autocorrect.

 

Anonymous poster hash: f6963...1fe

Skrevet

Det ligger i en perm i en eller annen eske. Har nettopp flyttet. Var sikker på at jeg viste hvilken eske det lå i. Men nei. Etter å ha rotet igjennom 7 esker var jeg lei.

 

Ringte politistasjonen. Og det ordnet seg

 

Pass i orden. Og 7 nye esker er ryddet ut av.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: f6963...1fe

 

Så bra at det ordnet seg! Og lykke til med videre utrydding. :)

 

Anonymous poster hash: daf8b...9cc

Skrevet

 

Så bra at det ordnet seg! Og lykke til med videre utrydding. :)

 

Anonymous poster hash: daf8b...9cc

Aha! Var det du som utryddet dinosaurene!

 

Anonymous poster hash: 4cc97...537

Skrevet

Aha! Var det du som utryddet dinosaurene!

 

Anonymous poster hash: 4cc97...537

 

Nei! Er de utryddingstruet?

 

Anonymous poster hash: daf8b...9cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...