Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 Hvilket navn ville du valgt og hvorfor? Anonymous poster hash: c8e8d...984
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Fillip ❤️ Fordi jeg synes det er penest. Anonymous poster hash: f3e2f...ff7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 I hvert fall ikke Kevin - det hadde vært fullstendig uaktuelt. Henrik er jo greit, men ufattelig mye brukt og derfor kjedelig. Fillip er populært nå, så hadde vært tvilende til det, i tillegg synes jeg det er pinglete. Tør jeg foreslå Karsten, Henning eller Finn? evt. Klemet, Håvard eller Fridtjof? Anonymous poster hash: 3220f...3ab
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 Skrives Fillip med to p'er? Trodde det var Filip jeg. Kan jo være kjedelig å velge et navn man ikke selv klarer å skrive. Men det er et pent navn. Anonymous poster hash: 68438...6b3
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #5 Skrevet 27. mai 2016 Skrives Fillip med to p'er? Trodde det var Filip jeg. Kan jo være kjedelig å velge et navn man ikke selv klarer å skrive. Men det er et pent navn. Anonymous poster hash: 68438...6b3 Man bestemmer jo selv hvordan navnet skal skrives da. Fillip Filip Philip Phillip Anonymous poster hash: f3e2f...ff7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 Kevin vil for meg alltid være ungen i hjemme alene filmene. Filip og Henrik er fine begge to. Liker nok Henrik aller best Anonymous poster hash: 35270...16a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #7 Skrevet 27. mai 2016 Enig med #6, Kevin er Hjemme alene. Dessuten er det litt belastet for meg, for alle jeg kjenner som har valgt det navnet er skikkelig white trash. Jeg synes Filip er ok, men det finnes minst fire ulike stavemåter, så for meg ville det vært uaktuelt. Jeg har måttet stave navnet mitt hele livet og vil ikke at barna mine skal måtte det. Men det er sikkert ikke like viktig for andre! Jeg synes Henrik er fint, enkelt, kun en stavemåte, tradisjonelt. Anonymous poster hash: ad8ff...30c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #8 Skrevet 27. mai 2016 Henrik skulle min minste hete, men så ble det jente Har allerede en Philip, så Henrik eller Philip (velg skrivemåte selv ) ville jeg gått for Anonymous poster hash: 7302c...2f7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #9 Skrevet 27. mai 2016 Henrik. Liker ikke de to andre så godt, aller minst Kevin. Anonymous poster hash: 1bc94...42c
Nyttårs barn Skrevet 27. mai 2016 #10 Skrevet 27. mai 2016 Henrik. Du vet at i Tyskland sies det at Kevin ikke er et navn, men en diagnose. Sier ikke mer, da blir jeg vel halshugd
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #11 Skrevet 27. mai 2016 Henrik. Evt Filip, ikke Fillip som ser ut som en skrivefeil. Anonymous poster hash: e2d18...943
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #12 Skrevet 27. mai 2016 Henrik Anonymous poster hash: 597da...0b2
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #13 Skrevet 27. mai 2016 Henrik Filip er oppbrukt. Kevin er en bølle. Anonymous poster hash: 953a9...a5b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #14 Skrevet 27. mai 2016 Henrik, med Filip på andre plass. Ville ikke valgt Kevin, enig med en over her, høres ut som en bølle... Anonymous poster hash: 9b75a...9d2
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #15 Skrevet 27. mai 2016 Henrik! Fint og klassisk. Kevin er pøbelnavn. Fillip er ok, men skrives på tusen måter, og jeg synes ikke klangen er så fin. Anonymous poster hash: 71904...3f9
Gullunger Skrevet 27. mai 2016 #16 Skrevet 27. mai 2016 Synes både Henrik og Fillip er fint! Liker vel Fillip allerbest! Ikke bry deg om de "poppisgreiene".... ;-) viktigst at dere liker det ;-)
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #17 Skrevet 27. mai 2016 Henrik! 💕 Unngå Kevin, han er den nye Ronny/Tony/Johnny Anonymous poster hash: 51c44...52c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #18 Skrevet 27. mai 2016 Henrik! Kevin= bøllenavn Filip= alt for mye brukt nå for tiden. Anonymous poster hash: 8fe24...be5
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #19 Skrevet 27. mai 2016 Henrik, selvfølgelig. Kevin er i samme gate som Jonny, Ronny, Leander og Dennis. Filip er klissete. Anonymous poster hash: ca696...cfa
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #20 Skrevet 27. mai 2016 Henrik er ok. De to andre navnene - ikke min smak.. Anonymous poster hash: 840fe...545
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #21 Skrevet 27. mai 2016 Henrik, selvfølgelig. Kevin er i samme gate som Jonny, Ronny, Leander og Dennis. Filip er klissete. Anonymous poster hash: ca696...cfa kevin er jo ikke i samme gate som jonny eller ronny. Herlighet. Og hva slags gate er leander i..? er ikke leander foreløpig en liten gutt? Anonymous poster hash: cdf55...7a1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #22 Skrevet 27. mai 2016 Jeg syntes absolutt Kevin. Henrik er for vanlig og filip ikke så fint i mine ører Anonymous poster hash: cdf55...7a1
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #23 Skrevet 27. mai 2016 Henrik! 💕 Unngå Kevin, han er den nye Ronny/Tony/Johnny Anonymous poster hash: 51c44...52c Det er jo ikke Kevin som er den nye Jonny, det er det Henrik, Lukas og Johannes (eller andre mer poppis guttenavn) som er. Anonymous poster hash: 24504...b2c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #24 Skrevet 27. mai 2016 Henrik er klassisk og nydelig. Filip høres bare kleint ut. Kevin er... trailer-trash. Anonymous poster hash: 87814...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå