Gå til innhold

Fillip, Henrik eller Kevin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket navn ville du valgt og hvorfor?



Anonymous poster hash: c8e8d...984
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fillip ❤️

Fordi jeg synes det er penest.

 

Anonymous poster hash: f3e2f...ff7

Skrevet

I hvert fall ikke Kevin - det hadde vært fullstendig uaktuelt. Henrik er jo greit, men ufattelig mye brukt og derfor kjedelig.

Fillip er populært nå, så hadde vært tvilende til det, i tillegg synes jeg det er pinglete.

 

Tør jeg foreslå Karsten, Henning eller Finn?  evt. Klemet, Håvard eller Fridtjof?



Anonymous poster hash: 3220f...3ab
Skrevet

Skrives Fillip med to p'er? Trodde det var Filip jeg. Kan jo være kjedelig å velge et navn man ikke selv klarer å skrive. Men det er et pent navn.

 

Anonymous poster hash: 68438...6b3

Skrevet

Skrives Fillip med to p'er? Trodde det var Filip jeg. Kan jo være kjedelig å velge et navn man ikke selv klarer å skrive. Men det er et pent navn.

 

Anonymous poster hash: 68438...6b3

 

Man bestemmer jo selv hvordan navnet skal skrives da.

 

Fillip

Filip

Philip

Phillip

 

 

 

Anonymous poster hash: f3e2f...ff7

Skrevet

Kevin vil for meg alltid være ungen i hjemme alene filmene. 

Filip og Henrik er fine begge to. Liker nok Henrik aller best 



Anonymous poster hash: 35270...16a
Skrevet

Enig med #6, Kevin er Hjemme alene. Dessuten er det litt belastet for meg, for alle jeg kjenner som har valgt det navnet er skikkelig white trash.

 

Jeg synes Filip er ok, men det finnes minst fire ulike stavemåter, så for meg ville det vært uaktuelt. Jeg har måttet stave navnet mitt hele livet og vil ikke at barna mine skal måtte det. Men det er sikkert ikke like viktig for andre!

 

Jeg synes Henrik er fint, enkelt, kun en stavemåte, tradisjonelt. :)



Anonymous poster hash: ad8ff...30c
Skrevet

Henrik skulle min minste hete, men så ble det jente ;)

Har allerede en Philip, så Henrik eller Philip (velg skrivemåte selv :P ) ville jeg gått for :)

 

Anonymous poster hash: 7302c...2f7

Skrevet

Henrik. 

Liker ikke de to andre så godt, aller minst Kevin. 



Anonymous poster hash: 1bc94...42c
Skrevet

Henrik.

 

Du vet at i Tyskland sies det at Kevin ikke er et navn, men en diagnose.

Sier ikke mer, da blir jeg vel halshugd

Skrevet

Henrik. Evt Filip, ikke Fillip som ser ut som en skrivefeil.

 

Anonymous poster hash: e2d18...943

Skrevet

Henrik

 

Anonymous poster hash: 597da...0b2

Skrevet

Henrik

 

Filip er oppbrukt. Kevin er en bølle.

 

Anonymous poster hash: 953a9...a5b

Skrevet

Henrik, med Filip på andre plass.

 

Ville ikke valgt Kevin, enig med en over her, høres ut som en bølle...

 

Anonymous poster hash: 9b75a...9d2

Skrevet

Henrik! Fint og klassisk.

Kevin er pøbelnavn.

Fillip er ok, men skrives på tusen måter, og jeg synes ikke klangen er så fin.

 

Anonymous poster hash: 71904...3f9

Skrevet

Synes både Henrik og Fillip er fint! Liker vel Fillip allerbest!

Ikke bry deg om de "poppisgreiene".... ;-) viktigst at dere liker det ;-)

Skrevet

Henrik! 💕 Unngå Kevin, han er den nye Ronny/Tony/Johnny

 

Anonymous poster hash: 51c44...52c

Skrevet

Henrik!

 

Kevin= bøllenavn

Filip= alt for mye brukt nå for tiden.

 

Anonymous poster hash: 8fe24...be5

Skrevet

Henrik, selvfølgelig.

 

Kevin er i samme gate som Jonny, Ronny, Leander og Dennis. Filip er klissete.

 

Anonymous poster hash: ca696...cfa

Skrevet

Henrik er ok. De to andre navnene - ikke min smak..

 

Anonymous poster hash: 840fe...545

Skrevet

Henrik, selvfølgelig.

 

Kevin er i samme gate som Jonny, Ronny, Leander og Dennis. Filip er klissete.

 

Anonymous poster hash: ca696...cfa

kevin er jo ikke i samme gate som jonny eller ronny. Herlighet. Og hva slags gate er leander i..? er ikke leander foreløpig en liten gutt?

 

Anonymous poster hash: cdf55...7a1

Skrevet

Jeg syntes absolutt Kevin.

Henrik er for vanlig og filip ikke så fint i mine ører :)



Anonymous poster hash: cdf55...7a1
Skrevet

Henrik! 💕 Unngå Kevin, han er den nye Ronny/Tony/Johnny

 

Anonymous poster hash: 51c44...52c

Det er jo ikke Kevin som er den nye Jonny, det er det Henrik, Lukas og Johannes (eller andre mer poppis guttenavn) som er.

 

Anonymous poster hash: 24504...b2c

Skrevet

Henrik er klassisk og nydelig.

Filip høres bare kleint ut.

Kevin er... trailer-trash.

 

Anonymous poster hash: 87814...698

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...