Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #1 Skrevet 27. mai 2016 "Vanlig" brød, ikke knekkebrød... Anonymous poster hash: 13039...e84
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #2 Skrevet 27. mai 2016 Til frokost, så og si hver dag. Blir ikke langvarig mett av noe annet. Er hjemme i permisjon og blir gående å snoke etter noe å spise hele formiddagen hvis jeg spiser noe annet enn brødskiver. Anonymous poster hash: 304c6...dfb
TPK Skrevet 27. mai 2016 #3 Skrevet 27. mai 2016 Frokost og ofte lunsj hver dag. Brød er mest praktisk som matpakke og enkelt å spise i bilen om morgenen.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #4 Skrevet 27. mai 2016 2-3 ganger om dagen som regel. Anonymous poster hash: 2e5ec...f2c
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #6 Skrevet 27. mai 2016 Jeg spiser bare brød hvis vi har f eks suppe og brød til middag. Eller hvis vi har helgefrokost med brød eller rundstykker. Barna spiser ofte 1-2 brødmåltider daglig. Anonymous poster hash: 08d1e...e65
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #7 Skrevet 27. mai 2016 Helgefrokostene hovedsakelig. Og kanskje en skive eller to i uka. Anonymous poster hash: c8b3d...411
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #8 Skrevet 27. mai 2016 6-7 ganger om dagen. Anonymous poster hash: 3854a...9a4
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #9 Skrevet 27. mai 2016 Aldri desverre, blir gal i magen av det Jeg elsker brød, så hadde jeg tålt det bedre så hadde jeg spist det 2 -3 ganger til dagen tenker jeg Anonymous poster hash: e9c8f...21b
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #10 Skrevet 27. mai 2016 Kanskje en gang i måneden, hvis det er tilbehør til mat, f.eks nanbrød eller hvitløksbaguette. Spiser knekkebrød eller korn til frokost. Anonymous poster hash: d0fbd...99a
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #12 Skrevet 27. mai 2016 Så godt som aldri. Men er storkunde hos Wasa. Anonymous poster hash: bea73...889
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #13 Skrevet 27. mai 2016 Ikke denne uka foreløpig. Men har ellers et uanstrengt forhold til brød, det er matpakke og ellers en enkel utvei på sult. Anonymous poster hash: 07b30...b69
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #14 Skrevet 27. mai 2016 Hver dag, både grove og lyse. Anonymous poster hash: fccb4...b91
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #15 Skrevet 27. mai 2016 Nesten aldri, selv om jeg liker det godt.. Får vondt i magen og blir oppblåst av det. I tillegg prøver jeg å holde vekten, så unngår brød ol.. Anonymous poster hash: 17cb1...c49
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #16 Skrevet 27. mai 2016 Spiser brød 1 gang om dagen, til lunsj i ukedagene og frokost i helgene. Hender seg det blir brødmat til kvelds også, men det kanskje i snitt 1-2 ganger i uka. Anonymous poster hash: 0794c...bb0
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #17 Skrevet 27. mai 2016 Et par ganger i måneden vil jeg tro. Anonymous poster hash: 31ddd...7de
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #18 Skrevet 27. mai 2016 2-3 skiver i uka omtrent Anonymous poster hash: f9a19...623
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #19 Skrevet 27. mai 2016 En eller to ganger om dagen.. Anonymous poster hash: a7317...da8
husetfullt Skrevet 27. mai 2016 #20 Skrevet 27. mai 2016 Grovbrød til frokost, lunsj og nesten hver kveld
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #21 Skrevet 27. mai 2016 2 ganger i mnd kanskje? Er ikke noe glad i brød! Det vokser nesten i kjeften på meg😝. Da spiser jeg til nød knekkebrød.. Anonymous poster hash: c15f6...e00
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #22 Skrevet 27. mai 2016 2 -3 ganger for dag. Mye toast, clubsandwich ostesmørbrød etc Anonymous poster hash: 8c152...9b7
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #23 Skrevet 27. mai 2016 3 ganger i året kanskje. Anonymous poster hash: 5af72...a0e
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2016 #24 Skrevet 27. mai 2016 Spiser det til frokost, lunsj og kveldsmat. Anonymous poster hash: 0e500...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå