Gå til innhold

Hvor ofte spiser dere brød?


Anbefalte innlegg

Skrevet

"Vanlig" brød, ikke knekkebrød...

 

Anonymous poster hash: 13039...e84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til frokost, så og si hver dag. Blir ikke langvarig mett av noe annet. Er hjemme i permisjon og blir gående å snoke etter noe å spise hele formiddagen hvis jeg spiser noe annet enn brødskiver.



Anonymous poster hash: 304c6...dfb
Skrevet

Frokost og ofte lunsj hver dag. Brød er mest praktisk som matpakke og enkelt å spise i bilen om morgenen.

Skrevet

2-3 ganger om dagen som regel.

 

Anonymous poster hash: 2e5ec...f2c

Skrevet

Et par ganger i uka.

Skrevet

Jeg spiser bare brød hvis vi har f eks suppe og brød til middag. Eller hvis vi har helgefrokost med brød eller rundstykker.

 

Barna spiser ofte 1-2 brødmåltider daglig.

 

Anonymous poster hash: 08d1e...e65

Skrevet

Helgefrokostene hovedsakelig. Og kanskje en skive eller to i uka.

 

Anonymous poster hash: c8b3d...411

Skrevet

6-7 ganger om dagen.



Anonymous poster hash: 3854a...9a4
Skrevet

Aldri desverre, blir gal i magen av det :( Jeg elsker brød, så hadde jeg tålt det bedre så hadde jeg spist det 2 -3 ganger til dagen tenker jeg



Anonymous poster hash: e9c8f...21b
Skrevet

Kanskje en gang i måneden, hvis det er tilbehør til mat, f.eks nanbrød eller hvitløksbaguette. Spiser knekkebrød eller korn til frokost. 



Anonymous poster hash: d0fbd...99a
Skrevet

Hver dag..

Skrevet

Så godt som aldri. Men er storkunde hos Wasa.

 

Anonymous poster hash: bea73...889

Skrevet

Ikke denne uka foreløpig. Men har ellers et uanstrengt forhold til brød, det er matpakke og ellers en enkel utvei på sult.

 

Anonymous poster hash: 07b30...b69

Skrevet

Hver dag, både grove og lyse.

 

Anonymous poster hash: fccb4...b91

Skrevet

Nesten aldri, selv om jeg liker det godt.. Får vondt i magen og blir oppblåst av det. I tillegg prøver jeg å holde vekten, så unngår brød ol..

 

Anonymous poster hash: 17cb1...c49

Skrevet

Spiser brød 1 gang om dagen, til lunsj i ukedagene og frokost i helgene. Hender seg det blir brødmat til kvelds også, men det kanskje i snitt 1-2 ganger i uka.

 

Anonymous poster hash: 0794c...bb0

Skrevet

Et par ganger i måneden vil jeg tro.

 

Anonymous poster hash: 31ddd...7de

Skrevet

2-3 skiver i uka omtrent

 

Anonymous poster hash: f9a19...623

Skrevet

En eller to ganger om dagen..

 

Anonymous poster hash: a7317...da8

Skrevet

Grovbrød til frokost, lunsj og nesten hver kveld

Skrevet

2 ganger i mnd kanskje? Er ikke noe glad i brød! Det vokser nesten i kjeften på meg😝. Da spiser jeg til nød knekkebrød..

 

Anonymous poster hash: c15f6...e00

Skrevet

2 -3 ganger for dag. Mye toast, clubsandwich ostesmørbrød etc

 

 

Anonymous poster hash: 8c152...9b7

Skrevet

3 ganger i året kanskje.

 

Anonymous poster hash: 5af72...a0e

Skrevet

Spiser det til frokost, lunsj og kveldsmat.

 

Anonymous poster hash: 0e500...c3a

Skrevet

Aldri



Anonymous poster hash: 8b379...ca2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...