Gå til innhold

Lar dere partneren deres se på underlivet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

deres når dere har sex?

Anonymous poster hash: 75305...153

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på underlivet? Hæ? Det er som regel litt vanskelig å unngå.

Skrevet

Hæ? Hvordan skal vi ellers klare å ha sex?

(Annet enn i mørket under ei dyne, det skjer jo en sjelden gang... Men sex hos oss innebærer som oftest munn og fingre og ulike stillinger også, og det er vanskelig uten å se🙈)

Anonymous poster hash: a6548...e9f

Skrevet

Ja, det hører liksom med ;) Han elsker å se når jeg feks står på alle fire. Eller hva når han bruker munn? :)

Anonymous poster hash: c7778...8dc

Skrevet

Han får se på hele meg akkurat som han ønsker når vi har sex. Lyset er på og dyna er av.

Skrevet

Hehe ja

Anonymous poster hash: a12be...3b4

Skrevet

Ja. Regner med at han har mer oversikt over hvordan det er der nede bedre enn meg. Samme med han, tror jeg har mest oversikt skrukken hans. Siden han ikke så ofte bøyer seg i to gor å se på de

Anonymous poster hash: 3500d...e0a

Skrevet

Nei jeg binder han for øynene, liker ikke at noen ser meg naken.

Når han skal slikke meg setter jeg neseklype på han slik at han ikke skal bli plaget med lukten!!!

Anonymous poster hash: 3948b...e15

Skrevet

Ja, selvsagt.

Her måtte han til og med se etter fødsel (ett par måneder), for å fortelle meg om det var helt ødelagt, før jeg turde å se selv.. Hahaha. Lettere å be han, enn å få sjokk selv.

Anonymous poster hash: a7b47...b18
Skrevet

Ja selvsagt.

Anonymous poster hash: abb9d...e96

Skrevet

Selvfølgelig. Vi er ikke fjortiser som fomler rundt i blinde med full bekledning og under dyna med lyset av.

Anonymous poster hash: 1aeba...39d

Skrevet

Litt vanskelig å unngå, om man ikke har mer konservativ "lyset av og dyna på" sex da, men det er ikke for oss

Anonymous poster hash: bb023...6a9
Skrevet

Ja, skræver jo store deler av tiden

Anonymous poster hash: e8f82...9f2

Skrevet

Klart!👍Tror han kjenner til det mye bedre enn meg selv😂

Anonymous poster hash: 94f76...a84

Skrevet

Jeg hater mitt underliv, så helst ikke. Foretrekker dyna på og lys av..

Anonymous poster hash: 876da...4ea

Skrevet

Nei jeg binder han for øynene, liker ikke at noen ser meg naken.

Når han skal slikke meg setter jeg neseklype på han slik at han ikke skal bli plaget med lukten!!!

Anonymous poster hash: 3948b...e15

Hihi

Skrevet

Ja, selvsagt.

Her måtte han til og med se etter fødsel (ett par måneder), for å fortelle meg om det var helt ødelagt, før jeg turde å se selv.. Hahaha. Lettere å be han, enn å få sjokk selv.

Anonymous poster hash: a7b47...b18

Det synes jeg var skikkelig tøft gjort! :D

Skrevet

Se på underlivet? Hæ? Det er som regel litt vanskelig å unngå.

bare mååå kommentere...

Drar du dine beef curtains til side eller?

Anonymous poster hash: a7158...00f

Skrevet

Det synes jeg var skikkelig tøft gjort! :D

Min måtte sjekke meg også 😖 Ble sydd så mye 😳

Anonymous poster hash: 80b5a...ca1

Skrevet

Nei, han må ha bind for øynene når vi har sex 😉

Anonymous poster hash: b28a3...a1e

Skrevet

bare mååå kommentere...

Drar du dine beef curtains til side eller?

Anonymous poster hash: a7158...00f

Nei, der er mannen min som bretter dem til side, det må store nok fingre til for å få til det.

Skrevet

Ja. Føler det er helt naturlig.

Da vi hadde vært ute i en stor bursdag fikk jeg i meg litt for mye alkohol (drikker aldri så enhetene til middag og taler var nok) og vi dro tidlig hjem å la oss. Da jeg våknet dagen etterpå og skulle gå på do (hadde mensen) fant jeg ikke tampongen og kunne ikke huske å ha tatt den ut før vi la oss, og fant den ikke i søpla på badet. Mannen måtte da på med engangshanske og hodelykt for å se/kjenne etter den.. Fant den ikke og kjente panikken for at jeg kanskje måtte på legevakta. Men da mannen gikk for å hive hanskene lå den rullet inn i dopapir i søpla på kjøkkenet..

Anonymous poster hash: 08b05...1f1

Skrevet

Ja. Føler det er helt naturlig.

Da vi hadde vært ute i en stor bursdag fikk jeg i meg litt for mye alkohol (drikker aldri så enhetene til middag og taler var nok) og vi dro tidlig hjem å la oss. Da jeg våknet dagen etterpå og skulle gå på do (hadde mensen) fant jeg ikke tampongen og kunne ikke huske å ha tatt den ut før vi la oss, og fant den ikke i søpla på badet. Mannen måtte da på med engangshanske og hodelykt for å se/kjenne etter den.. Fant den ikke og kjente panikken for at jeg kanskje måtte på legevakta. Men da mannen gikk for å hive hanskene lå den rullet inn i dopapir i søpla på kjøkkenet..

Anonymous poster hash: 08b05...1f1

Haha :D

Litt på sidelinjen, men kom på en tampong-historie jeg også. Vi hadde vært på fest, og jeg var temmelig brisen. Så hadde vi hatt sex når vi kom hjem og jeg hadde sørget for å sette inn en ny tampong etterpå. Dagen etter oppdaget jeg at jeg hadde glemt å ta ut tampongen før sex, så hadde to oppi der ;P

Over til temaet; ja, mannen min får se og utforske der nede. Han har også sett på under fødslene, og inspisert sting etterpå. Vi er veldig avslappet i forhold til kropp.

Anonymous poster hash: 24f89...e79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...