Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Hei. Jeg har greid å havne i et forhold jeg egentlig ikke vil være i. Han er en super fyr,og helt perfekt. MEN jeg er bare ikke klar for noe forhold,men vet ikke hvordan jeg skal få sagt det. Jeg er av typen som ikke tør si ifra, fordi jeg er redd for å såre folk. For noen mnd siden døde en jeg hadde vært forelsket i i en del år,jeg taklet dette svært dårlig. Vi holdt ikke på romantisk,men kunne ende opp med å snakke ilag om alt. Etter dødsfallet var jeg helt knust,å sliter fortsatt med det. Å nå her jeg rotet meg oppi dette,hvordan skal jeg gjøre det slutt uten å virke som verdens verste person!! Anonymous poster hash: a0d98...700
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Det finnes nok ingen lett vei ut av sånt. Det beste er nok å forklare på en rolig og grei måte akkurat det du skriver her - at han er en veldig fin fyr, men at du har forstått at du egentlig ikke er klar for et forhold. Klart han blir lei seg, men ved å få det fort overstått og være klar og tydelig så gjør du det i alle fall kort og "rent". Anonymous poster hash: b2972...d56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå