Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Guttungen på snart 6 har gledet seg til overnatting med førskolegruppa i bhg i ukesvis.. I går når han la seg klarte han nesten ikke å sovne... Når han våkna i dag hadde han fått vondt i halsen og var litt småtuffen..vi var litt usikker, men han kbiknet til og gledet seg igjen da vi hadde snakket litt med han. Da han kom i bhg og etter vi var gått, spydde han... De følte det bare var fordi han var spent og litt urolig.. Han hadde ombestemt seg, og ville ikke sove uten oss likevel.. Noe vi prøvde å forklare for han, var helt i orden, Han kunne være med å kose seg og gjøre de tingene han hadde lyst å være med på, så kunne vi komme å hente han hjem akkurat når han ville det .. Prøvde å stole på bhg folkene at det gikk greit, at de fulgte med at det ikkje ble for mye for han.. men første del av dagen var å gå høyt til fjells... Og han hadde visst ikkje kost seg noe særlig.. Han kom seg opp, og ned igjen, men da hentet vi han... Da hadde han ikkje spist noe og var veldig sliten.. Ikkje rart når hadde brukt så mye energi uten å få i seg noe... Han har spydd ett par ganger etter han kom hjem ogaå. Seinest nå etter han har sovet litt.. Vet ikkje om det er bare pga lite inntak og stress osv eller hva det er. Klarer ikkje helt å se at det skal være omgangssyke, håper vertfall ikkje det da eg e gravid, og har ikkje lyst at han skal gjennom det en gang til.. Vi hadde det alle her i februar og da var han dårlig i tre uker med innleggelse... Noen andre som har hatt lignende opplevelser? Sender han seff ikkje i bhg i morgen. Han har gått glipp at så mye av de tingene i bhg han har gledet seg til, så ville virkelig at han skulle få kose seg i dag stakkar.. Anonymous poster hash: 8df90...688
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Hehe ja, faktisk.. broren min var så spent på gavene på julaften da han var 6- 7 år at han kastet opp. Vi har ledd masse av det siden 😅 Anonymous poster hash: 40729...a10
Mamma_til_2 Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 (endret) Ja de kan være så spent, en venninne av meg har en gutt på 10 år nå og i flere år spydde han kvelden før julaften og bursdag. Endret 26. mai 2016 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #4 Skrevet 26. mai 2016 Haha.. Ja når du sier det så var broren min akkurat lik... Moren min trodde en stund han ble syk hver jul, og skjønte ikkje koffor, helt til hun skjønte det var spenningen... 😉 men kan det holde på hele dagen? Selv når han kommer hjem og får roa seg? Og etter han har lagt seg og sovnet? Han har ikkje fått i seg noe annet enn saft nå i ettermiddag /kveld. Og tro meg , vi har prøvd. Hi Anonymous poster hash: 8df90...688
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 Jeg fikk feber jeg. Skikkelig feber også, sånn 39-40. Hver gang jeg gledet meg skikkelig til noe. Anonymous poster hash: 8fe7f...c79
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #6 Skrevet 26. mai 2016 Ja han fikk lett feber i kveld og.. 😯 Hi Anonymous poster hash: 8df90...688
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 Jeg tror det er omgangssyke, jeg kan spy selv av stress en gang, men når han våkner og spyr tror jeg ikke det er det. Anonymous poster hash: 0773a...360
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #8 Skrevet 26. mai 2016 Håpte han skulle være immun mot omgangssyke en stund siden han hadde det så lenge i februar. Men det er vel for mye å håpe på... Hi Anonymous poster hash: 8df90...688
Syngensang Skrevet 26. mai 2016 #9 Skrevet 26. mai 2016 Det går an, har ei venninne som aldri fikk vere med på det ho gleda seg til då ho var lita fordi ho gleda seg så mykje at ho spydde og vart dårlig kvar gong...
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #10 Skrevet 26. mai 2016 jenta mi blir dårlig når hun er spent eller nervøs. Hender det ender med at hun spyr Anonymous poster hash: c0fbe...4a2
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #11 Skrevet 26. mai 2016 Når meg og lillesøsteren min var liten så kastet vi opp veldig ofte på lillejulaften,tviler på at det var helt tilfeldig. Anonymous poster hash: a189f...dd5
anonomous Skrevet 26. mai 2016 #12 Skrevet 26. mai 2016 Ja det går an, men høres mer ut som din er syk mtp både spying flere ganger + feber, og at han ikke ville være med eller greide å kose seg på tur. Min bror var også slik. Hver julaften endte med at han kastet opp.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #13 Skrevet 26. mai 2016 Håpte han skulle være immun mot omgangssyke en stund siden han hadde det så lenge i februar. Men det er vel for mye å håpe på... Hi Anonymous poster hash: 8df90...688 Man er dessverre ikke immun mot omgangssyke i mer enn 2-3 uker, da viruset muterer raskt og kroppen ikke kjenner det igjen. Dermed blir man syk IGJEN.... Kjedelig men sant 😕 Anonymous poster hash: 8152b...fed
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #14 Skrevet 28. mai 2016 Fra jeg var 0 - 18 år spydde jeg hver eneste gang jeg kom opp på hytta på fjellet 😅 vi kokte vann og greier.men alltid bare jeg som ble syk. Jeg gledet meg rett og slett så mye til å være der 😁 Anonymous poster hash: d5cd3...d96
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #15 Skrevet 28. mai 2016 Er redd for at det desverre var litt mer denne gangen.. Trodde det var det først... Men han ble dårligere i går, og vi reiste på barneklinikken med han.. Så nå er han innlagt med intravenøst væske og antibiotika.. Hadde høy crp, men de hadde igrunn ikkje noe godt svar på ka det var som er problemet. Men ville behandle pga crp og form. Han er fremdeles slapp, men litt kvikkere i går, så satser på det går riktig vei igjen nå... :-) Hi Anonymous poster hash: 8df90...688
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #16 Skrevet 28. mai 2016 Han er litt kvikkere i dag enn i går skulle det stå ... 😉 Hi Anonymous poster hash: 8df90...688
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2016 #17 Skrevet 28. mai 2016 Fra jeg var 0 - 18 år spydde jeg hver eneste gang jeg kom opp på hytta på fjellet vi kokte vann og greier.men alltid bare jeg som ble syk. Jeg gledet meg rett og slett så mye til å være der Anonymous poster hash: d5cd3...d96 Bilsyk?? Anonymous poster hash: 4c752...c9d
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #18 Skrevet 30. mai 2016 Nope. Aldri bilsyk 😊spøy alltid på natten, når kroppen roet seg ned .rare greier Anonymous poster hash: d5cd3...d96
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2016 #19 Skrevet 30. mai 2016 HI hvordan går det med sønnen ? 💛 Anonymous poster hash: d5cd3...d96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå