Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Kastet opp 2 ganger på 15 min. Vil ikke ha morsmelkerstatning eller vann. Men virker i OK form.Ikke tisset i bleien hun fikk klokken 18 tror jeg. Er regelen at dersom hun oppfører seg normalt (det vil si, hun smiler og leker) og ikke er veldig slapp så skal jeg se det an? Hvor lenge skal det gå før hun skal ville ha væske, og når skal jeg forvente våt bleie? Vurderte å ringe legevakt og høre, men føler det er litt hysterisk.. Anonymous poster hash: 0a400...a5c
Ylva og Mathilde Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Min yngste hadde omgangssyken i 6-7-månedersalderen. Kastet opp 17 ganger på 3 timer, verste jeg har sett. Var bekymret for væskebalansen, men han ville die hele tiden, og de sier jo at noe passerer, selv om de kaster opp "alt". Så lenge ungen leker og smiler ville jeg ikke vært bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå