Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Jeg vil jo svare ja på det. Men, hvorfor er noen mer heldige enn andre? Hvorfor vinner noen flere ganger topp gevinsten i lotto? Tilfeldig? Anonymous poster hash: 6cb7e...b47
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Idag er dagen for ekstensielle spørsmål... Er flaks tilfeldig? Hva er en evighet? Hvor lang er uendelig? Anonymous poster hash: 501e0...40f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Ren flaks og uflaks tror jeg er tilfeldig. Men så er det en del tilfeller hvor noe kalles flaks eller uflaks som egentlig er en følge av valg personen har gjort tidligere. Men hvem vet? Anonymous poster hash: 0a562...d57
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #4 Skrevet 26. mai 2016 Idag er dagen for ekstensielle spørsmål... Er flaks tilfeldig? Hva er en evighet? Hvor lang er uendelig? Anonymous poster hash: 501e0...40f En evighet...I følge 4 årungen er eet den tiden hun må vente... Uansett hva hun venter på og hvor lenge/ikke lenge hun venter. Anonymous poster hash: 6cb7e...b47
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 I ordet flaks ligger det at det er tilfeldig.. Hvis noen har tilsynelatende mye flaks kan det hende at det ligger annet bak, at man øker sjansene gjennom handlinger eller personlighet. Hvis man vinner topp-premien i Lotto to ganger vil jeg si at det er helt tilfeldig (bortsett fra at man spiller, da). Med mindre man tror på overnaturlige ting. Anonymous poster hash: b63c4...f21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå