Gå til innhold

Hvordan fjerne navnet sitt fra skattelistene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg oppdaget nettopp at navnet mitt er plassert på "topp 100. inntekt" i kommunen. Jeg trodde at de for flere år siden sluttet med å gi ut inntekten til folk?!

Uansett, hvordan får jeg dette fjernet? Jeg har løyet til venner og familie som har vært så freidige å spurt etter inntekt, så dette her er litt pinlig for meg. Særlig flere i familien er veldig opptatt av inntekt, de skal være den som tjener best, og for de er det virkelig en viktig konkurranse. Derfor har jeg sagt jeg har mye mindre enn jeg egentlig har slik de skal føle seg bedre.

Anonymous poster hash: 9edc1...59a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er mulig... men er det ikke sånn nå at man må logge seg inn for å se? Eller er det kun for å se korrekte tall og at man likevel kan føre en toppliste uten tall?

Skrevet

Du får ikke fjernet navnet ditt. Skatt er offentlig :)

Men du kan nå se hvem som søker deg opp.

Anonymous poster hash: fc2b8...d83

Skrevet

Det får du ikke fjernet og hvem som helst kan sjekke deg og alle andre, men som denn over sier kan du se hvem som har sjekket deg.

Anonymous poster hash: 268ef...49b
Skrevet

Det er offentlige opplysninger dette så du får ikke slettet deg fra listene...

Men hvem er det som trykker opp lista da, er det lokalavisen? Her trykker også lokalavisen en sånn liste hvert år, men jeg har aldri lest mer enn de tre-fire første navnene tror jeg, er det virkelig noen som sitter og leser alle hundre navnene?

Anonymous poster hash: 0afc4...9fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...