Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Min sønn på 6 er fryktelig plaget nå. Tar medisiner, men ser at en rask dusj hver kveld hvor han skyller seg og håret nesten er den beste medisinen. Hvordan har mai vært for ditt barn? Anonymous poster hash: c83b9...788
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Dusjer hver eneste kveld, om ikke med såpe, så spyler vi ned kroppen, jeg som også har pollenallergi gjør det samme selv også. Merker hun har vært ekstra sliten og snørrete tross medisin denne mnd Anonymous poster hash: cce3f...820
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Bor i Oslo og har blitt tydelig verre de siste dagene så lurer egentlig litt på hva det er han reagerer på akkurat nå. Men tipper det er en type salix da bjørk er ferdig og gress ikke har begynt. Anonymous poster hash: 9a740...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå