Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Plutselig har vesla begynt å rydde. Rydder leker, hjelper å ta ut av oppvaskmaskinen. Hun tar de tingene som står i de lave hyllene og setter de på riktig plass. Vi har jo ryddet sammen med henne med leker og slikt men aldri med oppvask. Hun har også begynt å kaste søppel. Ser hun et tørkepapir så går hun og kaster det. Dette er ingen "ungen min er et geni" tråd men er oppriktig overrasket over ordenssansen til å være så ung. Anonymous poster hash: 3666f...121
LivetErEnLek Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Hun rydder fordi hun synes det er gøy, fordi hun kopierer deg og fordi hun mestrer det. De fleste har en slik fase før de plutselig begynner å tømme lekekasser igjen 😉. Nyt det så lenge det varer!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Hun rydder lekene hver kveld, hjelper til med støvtørking og tømmer oppvaskmaskinen. Hun tar også folks eiendeler fra stuebordet og for det til dem. Ingebting får ligge på stuebordet! Hun er mer ryddig enn de andre var. Anonymous poster hash: de75e...ed3
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #4 Skrevet 26. mai 2016 Nei, ingen av mine to ryddet når de var så små. Anonymous poster hash: 75a21...853
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #6 Skrevet 26. mai 2016 Nei, min er mer som en syklon. Anonymous poster hash: fc2e4...bc0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå