Gå til innhold

Har funnet ut at jeg må skaffe meg en facebook-konto

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe jeg egentlig ikke har så veldig lyst til. Men når jeg først må, hvor lukket kan den være? Hvor mye må jeg dele av informasjon om meg selv?

Anonymous poster hash: 85192...611

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Paranoid? Du er sannsynligvis ikke så interessant som du tror 😉

Anonymous poster hash: e0146...355

Skrevet

Du trenger ikke dele noe.

Du kan hete Petra Paranoid om du vil det.

Anonymous poster hash: b5b06...b83

Skrevet

Paranoid? Du er sannsynligvis ikke så interessant som du tror

Så patetisk å komme med slike intetsigende drittsvar. Tragiske menneske.

Anonymous poster hash: 8c647...349

Skrevet

Paranoid? Du er sannsynligvis ikke så interessant som du tror 😉

Nei, men vil helst ikke at folk skal se hvir upopulær jeg er. Vil ikke at venneliste, bursdag og sånne ting skal vises. Vil heller ikke at hva jeg ellers surfer og gjør på mobilen skal linkes opp på profilen

Skrevet

Så patetisk å komme med slike intetsigende drittsvar. Tragiske menneske.

Anonymous poster hash: 8c647...349

😘

Skrevet

Nei, men vil helst ikke at folk skal se hvir upopulær jeg er. Vil ikke at venneliste, bursdag og sånne ting skal vises. Vil heller ikke at hva jeg ellers surfer og gjør på mobilen skal linkes opp på profilen

Det trenger ikke å vises. Du huker av på ting du ikke vil/vil skal vises :)

Anonymous poster hash: 6abf8...935

Skrevet

Du kan skjule det meste, bare sett alle "privacy settings" til at bare du kan se. Du trenger ikke legge ut bursdag, status (om du er gift el.) hvis du ikke vil. Veggen kan du sperre, og du kan være avlogget messenger om du ikke vil at noen kan kontakte deg der. Du kan legge til bare de du ønsker, og også blokkere om det er noen spesielle du ikke vil at skal kunne se deg.

Jeg tror aldri jeg har tenkt tanken "dæven hun/han der var upopulær" på FB, antall venner ser jeg ikke på engang (du kan for øvrig også sperre slik at ingen ser vennelista di, problem solved), men kanskje du kjenner folk med litt mye fritid :frown:

Gjest Trøfler
Skrevet

Du kan ha nesten tom profil, m.a.o. trenger du kun navn og epostadresse for å opprette profil. Du trenger ikke ha profilbilde, dele vennelisten din med andre, vise bursdagen din osv. Du kan også gjøre slik at profilen din ikke er søkbar, da må du selv søke opp og legge til venner (de vil ikke kunne søke opp deg). Det er ganske lett å forstå, så du kan jo opprette en konto og så kikke litt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...