Gå til innhold

Idealet i dag er .. Kropp som en 10 åring....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kropp som en 10 åring

Men store pupper

Store lepper

Hardt sminket

Lange vipper, røde lepper

Stor rumpe

Farget halve håret??

Eller?

Anonymous poster hash: 33993...0a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når du har addet store pupper og stor rumpe, vil jeg si det er langt fra idealet om en 10 årig kropp

Anonymous poster hash: 32ed3...90a
Skrevet

Njæh, kroppen kan sikkert være 18 år den, men den skal være skavankfri, slank, men med former.

Savner den tiden når det holdt å være slank. Kan bare glemme å få den sprettrumpa som "kreves" for å være heit i dag.

Anonymous poster hash: 65768...694
Skrevet

Du overdriver. Ikke som en 10 åring. Prøv 18 åring. Men med kun litt former , slank og veldreid. Og helt ærlig. Det er jo penest faktisk ( i mitt hode)

Anonymous poster hash: 755a6...f67

Skrevet

En 18 åring er jo ganske utvokst

Skrevet

Kropp som en 10 åring

Men store pupper

Store lepper

Hardt sminket

Lange vipper, røde lepper

Stor rumpe

Farget halve håret??

Eller?

Skjønner ikke at folk gidder å bry seg...

Anonymous poster hash: 63ef5...626

Skrevet

Du overdriver. Ikke som en 10 åring. Prøv 18 åring. Men med kun litt former , slank og veldreid. Og helt ærlig. Det er jo penest faktisk ( i mitt hode)

Anonymous poster hash: 755a6...f67

Njaaa, jeg veit ikke jeg. En 18åring har gjerne pådratt seg både kviser, arr og strekkmerker etc. Slike ting vil vi jo ikke ha og det er også gjerne retusjert bort i bildene vi ser i media. Skremmende

Anonymous poster hash: 5e822...163

Skrevet

Ja, det er skremmende, det idealet media fremstiller. Det er skremmende at unge vakre jenter hår dit hen at de opererer seg eller sprøyter ting inn i kroppen. Men når alt kommer til alt - de aller, aller fleste i miljøene rundt meg ser jammen meg helt normale ut. Så de færreste over en viss alder bryr seg vel egentlig ikke helt om disse idealene?

Anonymous poster hash: 78008...e4d

Skrevet

Skjønnhetsidealet i dag er helt på trynet. Folk er så oppumpa av all slags fillere og silikon at de ser ut som tegneseriefigurer. Øyenvippene er kunstige og latterlig lange. Tatoveringer, sminke og kunstig meg her og der.

Tenker på en viss programleder i paradise hotel fex. Egentlig en veldig pen jente, men så fjernt fra det skjønnhetsidealet jeg vokste opp med på 70-tallet...Candice Bergen, Brooke Shields. De var naturlig vakre!

Tragikomisk, er vel den rette betegnelsen på dagens skjønnhetsideal etter mitt syn.

Anonymous poster hash: 070b4...574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...