Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Ja, nå mener eksen min at han skal flytte i nabolaget med dama og hennes unge på slep. Enebolig på 2 mill, sånn sett ikke dyrt. Men når han ikke har råd til bidrag (fikk brev fra nav der han vil minke bidraget op 3500 i mnd, og ikke greier bidragsgjelda på noen og tyve tusen, + en masse kredittkort gjeld og andre utgifter, hva er da oddsen for å få lån? Virker ikke særlig gjennomtenkt. Tror ikke han har EK Anonymous poster hash: 03194...9ef
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Jeg vet ikke hva EK står for, men ellers så kan det kanskje hende at den nye partneren hans har såpass god økonomi at hun får lån til huset alene? Jeg kunne i alle fall betjent et lån på 1,8 mill. selv. Er de gift? Jeg kan ingenting om foreldrebidrag, men jeg tenker at det burde være vanskelig å få lån i banken hvis han har mye kredittkortgjeld og skylder bidrag til deg. Anonymous poster hash: 26d77...989
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Han har ingen mulighet på lån, da er hun enten så økonomisk sterk at hun kan ha lånet alene, ellers har hun kausjonist på det, så de sikrer seg slik. Anonymous poster hash: dc4e8...076
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #4 Skrevet 26. mai 2016 Nei altså. Tror ikke dama jobber grunnet sykdom..egenkapital står EK for. Han sier bare at egenkapital ordner seg. Synes bare det høres rart ut. Jeg og min samboer har enda ikke nok til å kjøpe oss hus riktig enda. Og vi har grei økonomi. Men jeg tenker jo at banken er streng på hvem som får lån... Anonymous poster hash: 03194...9ef
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 Nei altså. Tror ikke dama jobber grunnet sykdom..egenkapital står EK for. Han sier bare at egenkapital ordner seg. Synes bare det høres rart ut. Jeg og min samboer har enda ikke nok til å kjøpe oss hus riktig enda. Og vi har grei økonomi. Men jeg tenker jo at banken er streng på hvem som får lån... Anonymous poster hash: 03194...9ef Selv med EK på plass, så er de på dette med gjeld også, både betalingsanmerkning og bidragsgjeld spiller inn her ja. Anonymous poster hash: dc4e8...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå