GÃ¥ til innhold

Mobil og leggetid📱😴💤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammelt er barnet ditt og får han/henne lov til å ha mobilen på rommet sitt når det er leggetid?💤

Anonymous poster hash: ec14f...8a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

9, 12 og 15 år, ingen har mobil etter leggetid.

Anonymous poster hash: 337cf...b13

Skrevet

Flere?

Skrevet

Bonusdattern er 13, hun har mobiltelefon på rommet etter leggetid. Det irriterer meg at hun får lov (spesielt siden hun i tillegg somler sånn på badet og "skal bare" at hun ikke er i seng før 23), men jeg kan ikke legge meg opp i det. Hører hun er våken godt over midnatt noen netter - lyden av mobilen som blir lagt ned på nattbordet kjenner jeg godt igjen (veldig lytt i huset). Har bestemt at mobil etter leggetid ikke blir aktuelt for vårt felles barn :P

Anonymous poster hash: b69e4...067

Skrevet

Barn i alderen 2 til 15. 12 og 15 åringen har mobil og både mobiler og nettbrett er ikke med på soverommet etter leggetid.

Anonymous poster hash: 7e255...140

Skrevet

mine er 13,15 og 18, alle har mobilene på rommet,men de bruker den som alarm, de legger seg alle 3 rundt 23, og sovner med engang

Anonymous poster hash: 32e7f...b87
Skrevet

Okei, ja da er det jo greit hvis de legger seg for å sove og ikke blir liggende hele natta å sende mld......📱

Skrevet

Min er straks 13, leverer fra seg mobilen 21.30 hver kveld. Legges på stua.

Det plinger og plonger mye i den langt utover kvelden (til over 23.00) så det er tydelig mange som har den med i senga.

Anonymous poster hash: a5b09...af6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...