Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Hvor lang tid tar det før det virker?? Hun skal etter sin vekt ha en halv tablett, og deretter gjenta etter to uker. Hun er sulten og spiser HELE tiden, igår spiste hun 3 poser våtfor rett etter hverandre, for deretter å hoppe opp på benken etter mat. Har også tørrfor og vann tilgjengelig. Hun er også idag konstant på utkikk etter mat... Anonymous poster hash: 54599...371
Ylva og Mathilde Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Kanskje hun bare er skikkelig sulten? Her står det veterinær-tørrfor fremme hele tiden, så det er det de har å spise, også får de en pose våtfor i ny og ne, kanskje en-to ganger i uken, noen ganger oftere, andre ganger sjeldnere. Kanskje det ikke er så mye "mat" i våtforet, og at det derfor metter dårlig? Eller kanskje hun bare er en overspiser, sånn som meg..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Kanskje hun bare er skikkelig sulten? Her står det veterinær-tørrfor fremme hele tiden, så det er det de har å spise, også får de en pose våtfor i ny og ne, kanskje en-to ganger i uken, noen ganger oftere, andre ganger sjeldnere. Kanskje det ikke er så mye "mat" i våtforet, og at det derfor metter dårlig? Eller kanskje hun bare er en overspiser, sånn som meg.. Ga forresten tabletten igår. Nei, jeg vet ikke? Hun er ikke en "storspiser" og har alltid vært en lett katt. En pose + tørrfor bruker å mette i massevis. Hun går jo hele tiden og hyler etter mat. Kanskje hun er gravid Anonymous poster hash: 54599...371
Ylva og Mathilde Skrevet 26. mai 2016 #4 Skrevet 26. mai 2016 Ga forresten tabletten igår. Nei, jeg vet ikke? Hun er ikke en "storspiser" og har alltid vært en lett katt. En pose + tørrfor bruker å mette i massevis. Hun går jo hele tiden og hyler etter mat. Kanskje hun er gravid Anonymous poster hash: 54599...371 Har du ikke kastrert katten?? Omg..
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 Har du ikke kastrert katten?? Omg.. What she said🖕🏼 Anonymous poster hash: a17c4...e7f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #6 Skrevet 26. mai 2016 Nei, har ikke sterilisert henne. Det anbefales vel (?) at de har fått et kull først? Hun har aldri fått kattunger. 4 år. Anonymous poster hash: 54599...371
Ylva og Mathilde Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 Nei, har ikke sterilisert henne. Det anbefales vel (?) at de har fått et kull først? Hun har aldri fått kattunger. 4 år. Anonymous poster hash: 54599...371 Hjelpes! Er du sånn som tror at huden koker under når man smører med faktor 50 også? Beklager altså, men jeg blir så oppgitt når folk ikke tar ansvar eller setter seg inn i ting! NEI, de skal IKKE ha noen kull, de skal holdes inne til de er kastrert, og kastreres fra 6 måneder og oppover.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå