Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Jeg skal spise lunch med en venninne i Oslo på lørdag. Forslag til steder som er bra? Vi har begge flyttet ut av byen og er litt urutinerte. Noen som har tips til nye og spennende steder? Anonymous poster hash: c46d4...2b2
Ylva og Mathilde Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 (champagne) Afternoon Tea på Kafé Christiania Burger/salat/TexMex på Peoples (fin uteservering) Sitte ute på sjøsiden av Oslo S og spise på en av stedene der Ha med niste og spise på operataket En av kafe/restaurantene på Sørenga Sitt i solen på Syng (langs Akerselva, vis-a-vis Elvebakken og Blå) og bestill thaimat fra RisBolle borti veien, de leverer dit. Ha med dere teppe, ligg i Botanisk hage, og bestill mat fra hvor som helst med Foodora. Med det været som er lovet er det jo bare å gå på lykke og fromme, fine Oslo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå