Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal spise lunch med en venninne i Oslo på lørdag. Forslag til steder som er bra? Vi har begge flyttet ut av byen og er litt urutinerte. Noen som har tips til nye og spennende steder?

 

Anonymous poster hash: c46d4...2b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(champagne) Afternoon Tea på Kafé Christiania

Burger/salat/TexMex på Peoples (fin uteservering)

Sitte ute på sjøsiden av Oslo S og spise på en av stedene der

Ha med niste og spise på operataket

En av kafe/restaurantene på Sørenga

Sitt i solen på Syng (langs Akerselva, vis-a-vis Elvebakken og Blå) og bestill thaimat fra RisBolle borti veien, de leverer dit.

Ha med dere teppe, ligg i Botanisk hage, og bestill mat fra hvor som helst med Foodora.

Med det været som er lovet er det jo bare å gå på lykke og fromme, fine Oslo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...