Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Hei! Jeg tenker å starte på Herbalife når svangerskapet er over. Ser ikke på dette som en slankekur, men som et kostholdserstatning for å få kroppen på rett spor igjen. Noen som har erfaringer med Herbalife som vil fortelle meg litt om produktet? 😊 Anonymous poster hash: 9fade...85d
Gjest Trøfler Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Hva tenker du på når du sier kostholdserstatning? Hvis du spiser sunn og variert mat skal du ikke trenge tilskudd, med mindre legen din har påvist mangel på noe og anbefalt deg å ta tilskudd av f.eks. jern eller vitamin D.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Hva tenker du på når du sier kostholdserstatning? Hvis du spiser sunn og variert mat skal du ikke trenge tilskudd, med mindre legen din har påvist mangel på noe og anbefalt deg å ta tilskudd av f.eks. jern eller vitamin D.Kostholdserstatning ved f. eks å bytte ut ett måltid med Herbalife. Anonymous poster hash: 9fade...85d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #4 Skrevet 26. mai 2016 Kostholdserstatning ved f. eks å bytte ut ett måltid med Herbalife. Anonymous poster hash: 9fade...85d Altså slanking. Ikke anbefalt. Spist sunn og variert mat istedet! Anonymous poster hash: e2dd6...ec6
Gjest Trøfler Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 Jeg blir litt bekymret at du skriver "Herbalife og amming" i emnet til denne tråden – tenkte du å bytte ut måltider med Herbalife mens du ammer? Dette bør du snakke med helsesøster eller fastlegen din om. Når man ammer er det viktig å spise sunt og variert, og ikke minst nok mat. Man bør heller ikke gå ned i vekt for fort, fordi tungmetaller som man han samlet opp i fettet gjennom et langt liv da frigjøres og en del havner i morsmelken. Så på generelt grunnlag bør man ikke slanke seg mens man ammer, og man bør spise sunt og variert. Derfor høres det ikke bra ut å bytte ut måltider med Herbalife mens man ammer.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #6 Skrevet 26. mai 2016 Altså slanking. Ikke anbefalt. Spist sunn og variert mat istedet! Anonymous poster hash: e2dd6...ec6 Slanking eller ei, var ikke det som var spm mitt. Spørsmålet mitt var om noen av dere har erfaring med Herbalife og amming Evt. forklar meg hva slags skade det kan føre til ved å erstatte et måltid med pulver? Anonymous poster hash: 9fade...85d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 Jeg blir litt bekymret at du skriver "Herbalife og amming" i emnet til denne tråden – tenkte du å bytte ut måltider med Herbalife mens du ammer? Dette bør du snakke med helsesøster eller fastlegen din om. Når man ammer er det viktig å spise sunt og variert, og ikke minst nok mat. Man bør heller ikke gå ned i vekt for fort, fordi tungmetaller som man han samlet opp i fettet gjennom et langt liv da frigjøres og en del havner i morsmelken. Så på generelt grunnlag bør man ikke slanke seg mens man ammer, og man bør spise sunt og variert. Derfor høres det ikke bra ut å bytte ut måltider med Herbalife mens man ammer.Tusen takk for utdypende svar! Var nettopp dette jeg lurte på Anonymous poster hash: 9fade...85d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #8 Skrevet 26. mai 2016 Støtter de over her ang bruk av Herbalife mens man ammer. Når det er sagt er det slettes ikke sikkert du trenger noe som helst drahjelp for å gå ned i vekt når du ammer. Jeg spiser alt jeg kan nå som jeg ammer og har gått ned 25 kg på 7 mnd uten å prøve i det hele tatt. Vanligvis sliter jeg voldsomt med å gå ned i vekt, nå bare renner det av enten jeg vil eller ei. Gikk opp 12 kg i graviditeten så mye av dette er polstring jeg hadde fra før. Anonymous poster hash: f9e69...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå