Gå til innhold

Utleie gjennom arbn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal for første gang være hvert i juli. Men til daglig bor det 2 voksne og 3 barn her. Hva har dere andre gjort ang skap til de som leier? Det blir jo personlige ting igjen her😊

 

Anonymous poster hash: 42ce4...8a3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal for første gang være hvert i juli. Men til daglig bor det 2 voksne og 3 barn her. Hva har dere andre gjort ang skap til de som leier? Det blir jo personlige ting igjen her😊

 

Anonymous poster hash: 42ce4...8a3

Dere må rydde bort en del ting. De som leier skal ha skapplass både til klær og på badet. Pakk ned verdisaker og papirer og lever de til noen som kan passe på dem.

 

 

 

Anonymous poster hash: e8313...8ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...