Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Vi skal for første gang være hvert i juli. Men til daglig bor det 2 voksne og 3 barn her. Hva har dere andre gjort ang skap til de som leier? Det blir jo personlige ting igjen her😊 Anonymous poster hash: 42ce4...8a3
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Vi skal for første gang være hvert i juli. Men til daglig bor det 2 voksne og 3 barn her. Hva har dere andre gjort ang skap til de som leier? Det blir jo personlige ting igjen her😊 Anonymous poster hash: 42ce4...8a3 Dere må rydde bort en del ting. De som leier skal ha skapplass både til klær og på badet. Pakk ned verdisaker og papirer og lever de til noen som kan passe på dem. Anonymous poster hash: e8313...8ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå