Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #1 Skrevet 26. mai 2016 Er det noen som vet om det vil stå under kommende utbetalinger på mine sider hos nav ? Står ikke noe hos meg enda😊 Anonymous poster hash: 7e6f6...f4c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #2 Skrevet 26. mai 2016 Står ikke hos meg heller. Mener jeg leste her inne at nav starter med det i dag. Så kanskje i løpet av dagen 😊 Anonymous poster hash: caf03...925
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #3 Skrevet 26. mai 2016 Feriepenger blir utebetal innen 31 mai, så en telefonstemme jeg ringte NAV og rotet meg bort i knappetrykkingenAnonymous poster hash: [acronym="Full hash: da5ff88bd1227314db25bbdc128195cf"] da5ff...5cf [/acronym]
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #4 Skrevet 26. mai 2016 Får man feriepenger av Nav? (Er arbeidsledig) Anonymous poster hash: 12ab5...eb3
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 Får man feriepenger av Nav? (Er arbeidsledig) Anonymous poster hash: 12ab5...eb3 er du arbeidsledig får du ikke feriepenger, men null skatt i juni. så da blir det litt ekstra. Anonymous poster hash: 26afc...732
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #6 Skrevet 26. mai 2016 Noen som har fått noe på mine utbetalinger? Anonymous poster hash: 24145...61f
Mandala Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 Feriepenger blir utebetal innen 31 mai, så en telefonstemme jeg ringte NAV og rotet meg bort i knappetrykkingen Anonymous poster hash: da5ff...5cf Ser ut som du rotet deg bort i setningen her også.
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #8 Skrevet 26. mai 2016 Nå ligger de under mine utbetalinger :-) Anonymous poster hash: 486ae...e1d
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #9 Skrevet 26. mai 2016 Ikke kommet noe her 😣 Anonymous poster hash: 24145...61f
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #10 Skrevet 26. mai 2016 Mannen min var sykemeldt i halve fjor og gikk så over på AAP. Vil han da få feriepenger for de første 6mnd i fjor, eller trekkes de iogmed at han nå har AAP også vil han få skattefritt i juni isteden? Anonymous poster hash: 2aea8...d1e
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #11 Skrevet 26. mai 2016 Fortsatt ikke noe her... Anonymous poster hash: 7e6f6...f4c
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #12 Skrevet 26. mai 2016 Hos meg står bare barnetrygd på kommende utbetalinger. Anonymous poster hash: 3cec9...e18
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #13 Skrevet 26. mai 2016 Får man feriepenger på engangsstønaden? Lite trolig men man blir ikke dummere av å spørre Anonymous poster hash: 61b90...b2a
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #14 Skrevet 26. mai 2016 Får man feriepenger på engangsstønaden? Lite trolig men man blir ikke dummere av å spørre Anonymous poster hash: 61b90...b2a Nei Anonymous poster hash: 24829...244
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #15 Skrevet 26. mai 2016 Mannen min var sykemeldt i halve fjor og gikk så over på AAP. Vil han da få feriepenger for de første 6mnd i fjor, eller trekkes de iogmed at han nå har AAP også vil han få skattefritt i juni isteden? Anonymous poster hash: 2aea8...d1e Nav betaler ikke ut for 6 mnd, tror man får feriepenger for ca.3mnd? Sjekk tallet på nav.no Anonymous poster hash: edfd4...407
februarprins2013 Skrevet 26. mai 2016 #16 Skrevet 26. mai 2016 hvor mase sånn om de pengene? har blitt spurt så mange ganger, er den 31 mai, les på nav
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #17 Skrevet 26. mai 2016 Man får 10,2% av de 48 første dagene som sykemeldt. Ikke store beløpet. Anonymous poster hash: 9636f...b08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå