Gå til innhold

Feriepenger fra nav


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om det vil stå under kommende utbetalinger på mine sider hos nav ? Står ikke noe hos meg enda😊

 

Anonymous poster hash: 7e6f6...f4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Står ikke hos meg heller. Mener jeg leste her inne at nav starter med det i dag. Så kanskje i løpet av dagen 😊

 

Anonymous poster hash: caf03...925

Skrevet
Feriepenger blir utebetal innen 31 mai, så en telefonstemme jeg ringte NAV og rotet meg bort i knappetrykkingen


Anonymous poster hash: [acronym="Full hash: da5ff88bd1227314db25bbdc128195cf"] da5ff...5cf [/acronym]
Skrevet

Får man feriepenger av Nav? (Er arbeidsledig)



Anonymous poster hash: 12ab5...eb3
Skrevet

 

Får man feriepenger av Nav? (Er arbeidsledig)

 

Anonymous poster hash: 12ab5...eb3

 

 

er du arbeidsledig får du ikke feriepenger, men null skatt i juni. så da blir det litt ekstra.

 

Anonymous poster hash: 26afc...732

Skrevet

Noen som har fått noe på mine utbetalinger?

 

Anonymous poster hash: 24145...61f

Skrevet

Feriepenger blir utebetal innen 31 mai, så en telefonstemme jeg ringte NAV og rotet meg bort i knappetrykkingen

 

 

Anonymous poster hash: da5ff...5cf

Ser ut som du rotet deg bort i setningen her også.

Skrevet

Nå ligger de under mine utbetalinger :-)

 

Anonymous poster hash: 486ae...e1d

Skrevet

Ikke kommet noe her 😣

 

Anonymous poster hash: 24145...61f

Skrevet

Mannen min var sykemeldt i halve fjor og gikk så over på AAP. Vil han da få feriepenger for de første 6mnd i fjor, eller trekkes de iogmed at han nå har AAP også vil han få skattefritt i juni isteden?



Anonymous poster hash: 2aea8...d1e
Skrevet

Fortsatt ikke noe her...

 

Anonymous poster hash: 7e6f6...f4c

Skrevet

Hos meg står bare barnetrygd på kommende utbetalinger. 



Anonymous poster hash: 3cec9...e18
Skrevet

Får man feriepenger på engangsstønaden? Lite trolig men man blir ikke dummere av å spørre :)

 

Anonymous poster hash: 61b90...b2a

Skrevet

Får man feriepenger på engangsstønaden? Lite trolig men man blir ikke dummere av å spørre :)

 

Anonymous poster hash: 61b90...b2a

Nei :)

 

Anonymous poster hash: 24829...244

Skrevet

 

Mannen min var sykemeldt i halve fjor og gikk så over på AAP. Vil han da få feriepenger for de første 6mnd i fjor, eller trekkes de iogmed at han nå har AAP også vil han få skattefritt i juni isteden?

 

Anonymous poster hash: 2aea8...d1e

Nav betaler ikke ut for 6 mnd, tror man får feriepenger for ca.3mnd? Sjekk tallet på nav.no

 

Anonymous poster hash: edfd4...407

Skrevet

hvor mase sånn om de pengene? har blitt spurt så mange ganger, er den 31 mai, les på nav

Skrevet

Man får 10,2% av de 48 første dagene som sykemeldt. Ikke store beløpet.

 

Anonymous poster hash: 9636f...b08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...