Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Mine kjære to jenter,,, Mistet de til en far i utlandet og får ikke se de før de er 16 år... Vet ikke hvordan jeg skal overleve... Anonymous poster hash: 6053b...521
♠️SparEss♠️ Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Hvordan i all verden...? Den smerten må være uutholdelig å kjenne på. Ønsker deg alt godt. Vær sterk for jentene dine. Klem. Mine kjære to jenter,,, Mistet de til en far i utlandet og får ikke se de før de er 16 år... Vet ikke hvordan jeg skal overleve... Anonymous poster hash: 6053b...521
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 hvordan gikk dette til? Kan du kjempe? Jeg har ingenting annet å si enn at det må være helt uutholdelig og jeg hadde ALDRI gitt opp!! Masse styrkeklemmer til deg!!!!! Anonymous poster hash: cff89...516
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 klarer ikke dette .. Anonymous poster hash: 6053b...521
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 klarer ikke dette .. Anonymous poster hash: 6053b...521 er det du som tenker på å ta ditt liv? har du ringt et av nr? selv om du føler alt håp er ute, så kan ting virke slik nå men endre seg i morgen. Du må ikke være alene nå, få hjelp! Døtrene dine er her i denne verden, og du må se at det finnes håp og muligheter. De trenger deg, mammaen sin. <3 Ring noen, enten en venn eller legevakt eller hva som helst. Anonymous poster hash: cff89...516
Merdee Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 Kjære deg, hva har skjedd?! Har far vil fått innvilget dette i en utenlandsk rett, eller har han kidnappet dem? Samle litt krefter nå, og så: Gå til kamp for både din egen og barna sine sin del!
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 Denne tråden bør dere moderatorer ta til etterretning Anonymous poster hash: ffb86...074
Gjest Jigglewiggle Skrevet 26. mai 2016 #8 Skrevet 26. mai 2016 Kjære hi, vi forstår at dette er en forferdelig situasjon for deg, men velger å stenge denne tråden. Ikke gi opp, det finnes hjelp å få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og netttjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym. Det skal også være et psykiatritilbud i alle landets kommuner. Hvis du ringer din kommunes servicetorg eller ser på hjemmesiden til hjemkommunen din, skal du finne info om dette. Her skal man kunne få noen å snakke med og hjelp videre. Ønsker deg alt godt og håper du benytter deg av tjenestene som er nevnt her. JW, moderator.
Anbefalte innlegg