Gå til innhold

Hvor god ballkontroll bør en 2,5 åring ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forball

Min finnes ikke interessert i å sparke, tar den bare opp med hendene

Anonymous poster hash: 3c02a...e8d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min er mer interessert i alt annet enn den ballen, og prøver han å sparke bommer han ofte halvveis. Null stress, sier jeg. 2,5 år og ballkontroll..? Blir som kjøttkake og hårspray, null sammenheng😆 Det finnes nok de som er supergode med ballen i den alderen, men dette er min minste bekymring😊

Anonymous poster hash: d5e97...a0d

Skrevet

Oi, da henger han etter. Min har allerede kontrakt med United...😆

Anonymous poster hash: ab73d...3bd

Skrevet

Da blir han nok god i håndball og ikke fotball☺ evt en god keeper

Anonymous poster hash: 390f6...d0f

Skrevet

Tja, har en på 2,5 år med stålkontroll og en på 6 år som ikke ville truffet ballen om han fikk betalt for det.

Anonymous poster hash: a4325...60b

Skrevet

Vår gutt var et "super talent" når han var 3 år. Han hadde en ballkontroll som var helt enorm til en 3 åring å være. Når han ble 7 og alle begynte på fotball, hadde han mistet interessen helt. Med andre ord, det er alt for tidlig å forutse fremtiden. 

Anonymous poster hash: 6ded6...b31
Skrevet

Min 7-åring har dårligere ballkontroll enn toåringen😂

Skrevet

Må de ha ballkontroll når de er 2,5 år???

Omg

Anonymous poster hash: 73259...244

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det finnes endel problemstillinger jeg ikke bruker tid på. Hvorvidt min snart 3 åring har kontroll på ball eller ikke er en av de

Skrevet

Kommer litt an på hvor store ambisjoner han har. ;)

Anonymous poster hash: 78c25...5a2
Skrevet

Ikke uvanlig at en så liten tass har null kontroll 😊 Men har sett noen som har bedre orden på sakene, stort sett er det hvis de er en aktiv familie og han har hatt noen å leke med ball med. Det er faktisk så enkelt som det!

Anonymous poster hash: 15ae2...06c

Skrevet

Min har stålkontroll, men interessen for baller er stor.

Jeg må legge til at jeg syns ikke dette er noe du burde henge deg opp i. Slike ting handler kun om interesse, man kan fint fullføre et lykkelig liv uten et snev av ballkontroll 😏

Anonymous poster hash: 61064...b95

Skrevet

Min sønn løp faktisk etter ballen og sparker den da han så vidt hadde fylt 1 år. Om han hadde så bra ballkontroll vet jeg ikke. Men flink var han. Altid vært veldig tidlig ute motorisk.

Men når det er sagt så blir han neppe noen fotballtalent. Snart 7 år og ikke veldig opptatt av å sparke fotball lenger og de som har sparket i flere år er nok flinkere enn han. Så dette har ingen ting å si.

Anonymous poster hash: 7a67c...624

Skrevet

Det Slatan gjør med en appelsin bør han gjøre med en tennisball :briller:

Skjerp dere, det er da alt for tidlig å si hvem som vil bli god i fotball når de er 2,5 år! Jeeeezz, barneidretten har tatt helt av....

Anonymous poster hash: d2b57...ff5
Skrevet

Det Slatan gjør med en appelsin bør han gjøre med en tennisball :briller:

Skjerp dere, det er da alt for tidlig å si hvem som vil bli god i fotball når de er 2,5 år! Jeeeezz, barneidretten har tatt helt av....

Anonymous poster hash: d2b57...ff5

Ja helt enig😊

Anonymous poster hash: 7a67c...624

Skrevet

det er ikke viktig før de er 4, min på snart 3,5 år, er ganske god til og kaste og fakke ball nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...