Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Sønnen på 3 år kaster opp. Han sier han er tørst,hva er best av drikke og gi han?? Vet mange sier doven cola,mn har bare pepsi max,er det like effektivt?? Er alene med barna så får ikke dratt ut og kjøpt noe:/ Anonymous poster hash: 233bd...44c
LillePunk Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Ville i alle fall gitt litt vann Mulig Pepsi gjør samme susen som cola. Men vet ikke.
Anonym bruker... Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Prøvde litt pepsi nå,men kom opp etter ti min:/ men det gjør vann også så:/ får bare forberede meg på en lang natt med mye vasking🙊 HI
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Eplejuice hvis du har, gjerne med lott farris Anonymous poster hash: ece4a...4a2
♠️SparEss♠️ Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 Cola inneholder mye sukker som kan irritere tarmen. Farris er bra da det inneholder salter og mineraler som man mister ved oppkast. Eplejuice kan virke irriterende, men blandet 50/50 med farris blir den tynnet ut og tåles bedre. Juicen bidrar til litt næring i drikken i for av kalorier, karbohydrater og næringsstoffer. Te uten koffein kan være fint. Koffein er vanndrivende. Melkeprodukter bør unngås til det verste har gitt seg, da melkeproteiner kan gi irritasjon i en dårlig mage. God bedring til gutten Sønnen på 3 år kaster opp. Han sier han er tørst,hva er best av drikke og gi han?? Vet mange sier doven cola,mn har bare pepsi max,er det like effektivt?? Er alene med barna så får ikke dratt ut og kjøpt noe:/Anonymous poster hash: 233bd...44c
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #6 Skrevet 25. mai 2016 Et viktig poeng er at han må ta små slurker selv om han er tørst. En liten svelg av gangen og ikke for mange med en gang. Hvis ikke er det stor sjans for at det kommer opp. Farris med eplejuice, eller utrørt cola Anonymous poster hash: aa77a...78b
februarprins2013 Skrevet 26. mai 2016 #7 Skrevet 26. mai 2016 cola er den beste medisin mot kvalme, hjelper både meg og sønnen min
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå