Gå til innhold

Skam (igjen, ja!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hekta og ser alle episodene som sendes fredagene. Men i sosiale media ser det ut til at man på andre vis kan følge med på dramaet mellom Noora og William?!!! Kan dere fortelle meg hvor og hvordan??! Føler jeg får glipp av en hel masse!!

Anonymous poster hash: 36155...c9b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skam.p3.no

Anonymous poster hash: c2ccc...f83
Skrevet

http://skam.p3.no

Gå inn her :) Jeg var som deg til jeg plutselig fant dette ut :) :) 

Anonymous poster hash: b05bc...707
Skrevet

Skam.p3.no Enkelte av tekstmeldingene, noen instabilder og alle snuttene som til sammen blir fredagens episode vises. Jeg advarer: det er svært vanedannende, og det er ikke oppdateringer ofte nok 😂

Skrevet

Driver voksne mennesker med dette. Ksn forstå at man ser på serien, men følge med på fiktiv smskontakt?

Anonymous poster hash: 826d4...799

Skrevet

Driver voksne mennesker med dette. Ksn forstå at man ser på serien, men følge med på fiktiv smskontakt?

Du driver jo å kommenterer på noe du ikke har interesse for , vi interesserer oss jo i det minste for noe

Anonymous poster hash: d930a...68f

Skrevet

Takk for innspillet. Ikke særlig relevant for HI, men sikkert fint å få spurt om noe du allerede vet svaret på slik at du som anonym kan fortelle andre anonyme at du synes det de driver med er teit. Tommel opp!
Skrevet

Dette fascinerer meg :)

Jeg velger å ikke begynne å se for jeg blir fort hekta, og det liker jeg ikke. Men jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hva det er med denne serien som fanger? Og så veldig langt utenfor målgruppen.

Men hadde jeg ikke vært her på forumet hadde jeg ikke ant hva det var engang, det er ingen i min nærhet som snakker om dette. Blir det diskutert rundt lunsjbordet eller er det noe man ikke snakker så høyt om?

Skrevet

Jeg velger å ikke begynne å se for jeg blir fort hekta, og det liker jeg ikke. Men jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på hva det er med denne serien som fanger? Og så veldig langt utenfor målgruppen.

Men hadde jeg ikke vært her på forumet hadde jeg ikke ant hva det var engang, det er ingen i min nærhet som snakker om dette. Blir det diskutert rundt lunsjbordet eller er det noe man ikke snakker så høyt om?

Nå har jeg bare sett to-tre episoder. Men målgruppen? Den er min datter, og den er den delen av meg som var 16 for noen år siden. Den delen av meg finnes fremdeles, og hun husker veldig godt hvordan det var å være forelsket i William.. Bortsett fra telefonene og internett er det som 1986 og mitt liv. Eller ditt...
Skrevet (endret)

Mitt Skam-maraton starter i morgen :D Nå må jeg se hva dette dreier seg om. Når en gjeng mødre i slutten av 30-årene roper "William har svart" må jeg finne ut hva dette er.

Sees på den andre siden :P

Endret av Elefanten i rommet
Skrevet

Mitt Skam-maraton starter i morgen :D Nå må jeg se hva dette dreier seg om. Når en gjeng mødre i slutten av 30-årene roper "William har svart" må jeg finne ut hva dette er.

Sees på den andre siden :P

Jeg begynte søndag råder deg til å vente til 3 juni med å ta skam maratonet for da er sesong 2 ferdig så slipper du å sitte på nåler til nrk velger å gi oss svar.

Hadde jeg vist det skulle være så lett å bli besatt hadde jeg styrt unna.

Anonymous poster hash: 9bca9...65c

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Man blir brått 16 igjen, med alle ulemper og fordeler det medfører. Jeg kan føle spenningen I hvordan det var og være så innmari forelska at det gjorde vondt.

Det er ingen på min jobb som snakker om at de ser det, men tror dette er litt som å lese se&hør.

Det er korte episoder,du rekker unna 2 sesonger på en helg om behovet skulle melde seg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...