Gå til innhold

Husredd for første gang... Ekkelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor et stykke utpå landet, og det er 2 km til nærmeste nabo. Er hjemme alene for mannen er offshore, og nå banket det på døra. Gikk for å åpne, men der var ingen ved døra. 😱

Gikk inn på stua og kikket ut vinduet, og jeg sverger på at det smatt en mann med svart og hvit genser inn mellom buskene.

Første tanken er jo å ringe politiet, men vi har ikke politi på vakt her i kommunen, og de er 1 time og 40 minutter unna. Jeg bør kanskje ringe likevel..?

Ikke faen om jeg legger meg!

Har skrudd på alle alarmer og lukket gardinene, men nå er jeg hinsides redd 😱

Anonymous poster hash: 4c67a...cb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omg! Kjente gåsehuden komme 😱😨 jeg hadde vært livredd! Jeg er husredd selv, og har mange naboer rundt meg. Så i din situasjon hadde jeg fått hjerteinfarkt 😱 Du kan ringe 02800 og høre med de der.

Anonymous poster hash: 322c4...702

Skrevet

Omg! Kjente gåsehuden komme 😱😨 jeg hadde vært livredd! Jeg er husredd selv, og har mange naboer rundt meg. Så i din situasjon hadde jeg fått hjerteinfarkt 😱 Du kan ringe 02800 og høre med de der.

Anonymous poster hash: 322c4...702

Ja, skal det! Har ringt en nabo og, og hun tilbød seg å overnatte! JATAKK!!!

Skrevet

Jeg synes også at du skal ringe politiet og fortelle hva som har skjedd!

Vær også ekstra obs i tiden som kommer i tilfelle det er noen som har oppdaget at du er alene i perioder. Godt dere har alarm!

Om dere ikke har det kan det også være en ide å montere bevegelsessensorer som gjør at lys kobler seg på.

Ring politiet og rapporter det, de vil kunne råde deg videre.

Godt naboen din kommer i natt :)

Anonymous poster hash: 8543e...e7d
Skrevet

Pass på å alltid ha alt låst og vinduer lukket. Ikke åpnebdøra før du ser hvem det er. Jeg har kjøkkenvindu rett ved ytterdøra og tar som regel en titt.

Skremmende 😱

Anonymous poster hash: 00ad2...8d6

Skrevet

Huff ble redd selv nå.. Håper du får naboen på overnatting!! Ikke artig å være husredd :( kef hadde nok ringt politiet.

Anonymous poster hash: ea82e...c3d

Skrevet

Man flytter ikke etter en episode....

Æsj

Jeg hadde flyttet asap

Skrevet

Hadde blitt stressa sjøl enda jeg har svart belte. Godt du får en nabo til å overnatte. Ring politiet, greit at de får vite om denne hendelsen i tilfelle det skulle skje flere ganger hos deg eller hos andre.

Anonymous poster hash: 405d7...2d5

Skrevet

Man flytter ikke etter en episode....

Æsj

Jeg hadde flyttet asap

Jeg hadde gjort det

Skrevet

Dette var skikkelig utidig.. Politiet ba meg bare om å holde utkikk, beklaget at de var så langt borte, og sa jeg skulle låse dørene.

Plutselig så var det ikke like deilig å bo langt inni skogen alene.. Men jeg har ikke tenkt å flytte enda 😊

Vi vet ikke helt om vi hørte noe mer, og vi satt oppe til halv fire i natt fordi vi ikke tørte å legge oss. Snille naboen ❤️

Vurderer å henge opp et gopro kamera ved døra i kveld. Snakk om å få småpanikk !

Hi

Skrevet

Uff så ekkelt!! Hadde satt opp kamera om jeg var i din situasjon, ja.. Håper det ikke skjer igjen :) Og snille naboen!!

Skrevet

Uff så ekkelt!! Hadde satt opp kamera om jeg var i din situasjon, ja.. Håper det ikke skjer igjen :) Og snille naboen!!

Ja, jeg gjør det! Redd det skjer igjen. Jeg trenger vel ett par dager til å roe meg ned.

Kan jo også ha vært en ungdom som ville skremme meg litt, men han såg virkelig ut som en godt voksen mann. Håper jeg såg feil..

Godt med slike naboer som vil komme å overnatte når jeg blir redd 😂❤️

Hi

Skrevet

Det er sikkert mannen din som har fått noen til å sjekke om du har besøk av andre menn mens han er borte 😂

Anonymous poster hash: 319ac...377

Skrevet

Det er sikkert mannen din som har fått noen til å sjekke om du har besøk av andre menn mens han er borte 😂

Anonymous poster hash: 319ac...377

Haha, det sa naboen min og 😂😂

Hi

Skrevet

Kanskje dere kan skaffe dere hund også hvis du er mye alene i perioder?

Men hund og kamera bør du være langt tryggere, samt bevegelsessensorer som slår på lys rundt huset.

Anonymous poster hash: 8543e...e7d
Skrevet

Innlegget minner meg om en film jeg nylig så; Hush....

Anonymous poster hash: 85296...ef8

Skrevet

Enig med hun som sier hund, kamera og sånne bevegelsessensorer som skrur på masse lys når noen nærmer seg døra.

Anonymous poster hash: 30b7b...01a

Skrevet

Enig med hun som sier hund, kamera og sånne bevegelsessensorer som skrur på masse lys når noen nærmer seg døra.

Anonymous poster hash: 30b7b...01a

Det er ikke bare bare med de lyssensorene heller. Jeg har sånn utenfor, og løser seg ut av til når det er dyr der, og jeg blir kjempeskremt

Anonymous poster hash: d7819...fcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...