Gå til innhold

Fått en grusom uvane. Cider...pærecider.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått ennuvane å drikke 1-2 bokser pæresider nesten hver kveld.

Ikke forde det er alkohol, men det er godt. Noen drikker epsi ax hver kveld, jeg cider.

Men noe forteller meg at dette ikke er innafor....

Anonymous poster hash: 0357f...bd5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om alkoholen ikke er grunnen til at du liker/drikker det, så kan du jo bare bytte det ut med alkoholfri cider, feks fra Europris? Mye billigere, lik smak, ingen alkohol.

Om du ikke ønsker å bytte det ut med et alkoholfritt alternativ, så er det faktisk alkoholen som gjør at du liker/drikker det. DA har du et problem.

Anonymous poster hash: 954a2...896

Skrevet

Jeg har dessverre også et sånt type problem. Men jeg har meg 2 glass rødvin, ca annenhver kveld 😳

Anonymous poster hash: 9f658...d91

Skrevet

Prøvd den pærecideren de selger på europris i litersflasker? Smaker helt likt, men uten alkohol. Veldig god :)

Skrevet

Grusom og grusom, fru Blom 😂

Skrevet

Først og fremst må det jo være fryktelig usunt?

Anonymous poster hash: e2012...2a8

Skrevet

0,5 liters bokser?

Om du drikker en liter alkoholholdig drikke hver dag er du langt over grensen ja, det er direkte skadelig

Anonymous poster hash: 7bdd8...352

Skrevet

Jeg har fått ennuvane å drikke 1-2 bokser pæresider nesten hver kveld.

Ikke forde det er alkohol, men det er godt. Noen drikker epsi ax hver kveld, jeg cider.

Men noe forteller meg at dette ikke er innafor....

Hver kveld? Usunt og dyrt.. Koster vel rundt 30 kr per boks. Du drikker altså cider for 1680 kr i mnd, om det vedvarer ;) Drikker du det sunneste alternativet på 35-37 kcal får du i deg 300 kcal ekstra hver dag kun i drikke. 

Anonymous poster hash: a7850...8cf

Skrevet

Jeg havner lett i "fella" der jeg gjerne vil drikke øl. Jeg klarer å la være så det er ikke noen fare sånn sett, men det er jo så godt. Og den bittelille rusen er også nydelig! Egentlig elsker jeg sommerhalvåret når det er mer aksept og fritt frem for å drikke et glass titt og ofte.

Anonymous poster hash: 2d3a3...756

Skrevet

Hmm, aldrig prøvd den cideren fra europris. Det skal jeg prøve.

Oi, ja det blir no dyrt ja, tenker jo ikke over prisen, vi handler ca 2 ganger pr uke, og en 6 pk havner støtt i kurven....

Og, 300 kcal.....offa......

Takk for tilbakemelding.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...