Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Jeg er veldig glad i min mann, vi har et fantastisk forhold og jeg elsker ham, men jeg tenker stadig på kvinner og kunne tenkt meg å være i forhold med en dame. Jeg kan ikke gi slipp på det... Hva gjør jeg? Forteller jeg ham det? Elsker ham...Så mye men jeg vil virkelig være i forhold med en dame.. Anonymous poster hash: 96234...d7b
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Jeg har giftet meg og fått barn med min mann. Savnet etter en kvinne er stort, men jeg tror det handler om å ta er valg. Åpent forhold er uaktuelt for oss, elskere er uaktuelt. Selv om heg savner og lengter etter en kvinne, så tar jeg et bevisst valg om monogami med far til mine barn. Man kan faktisk velge. For meg ville tapet vært for stort hvis jeg fortalte ham noe eller tok et annet valg. Anonymous poster hash: 9e09b...9aa
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 Jeg er ikke usikker, jeg vet at jeg liker både sex med menn og kvinner, og jeg savner å ha sex med damer, men elsker kjæresten min, og han anser det som utroskap. Vil ikke risikere å miste ham, så jeg får klare meg uten. Eksmannen syntes det var helt greit at jeg lå med andre damer, ville spurt for sikkerhets skyld. Men klart, om du ønsker deg et forhold, går det jo ikke. Anonymous poster hash: be149...f98
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Jeg er ikke usikker, jeg vet at jeg liker både sex med menn og kvinner, og jeg savner å ha sex med damer, men elsker kjæresten min, og han anser det som utroskap. Vil ikke risikere å miste ham, så jeg får klare meg uten. Eksmannen syntes det var helt greit at jeg lå med andre damer, ville spurt for sikkerhets skyld. Men klart, om du ønsker deg et forhold, går det jo ikke. Anonymous poster hash: be149...f98 Er jo ikke rart at han anser det som utroskap. det er jo utroskap Anonymous poster hash: 186bb...867
Anonym bruker Skrevet 26. mai 2016 #5 Skrevet 26. mai 2016 Er jo ikke rart at han anser det som utroskap. det er jo utroskap Anonymous poster hash: 186bb...867 Det kommer an på øyet som ser, hvis man synes det er greit er det jo ikke det, synes man ikke det er greit, og partneren gjør det likevel/går bak ryggen, er det utroskap. Anonymous poster hash: be149...f98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå