Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 Jeg har søkt dagpenger, og har fått innvilget dette. Sendte meldekort før 17 mai, og skal ha etterbetalt for den perioden, og utbetalingen skulle komme i morgen eller fredag. Heldigvis skal jeg ut i jobb igjen 6 juni, så dette er bare for noen uker Var inne å kikket på mine sider nå, og der står det følgende: Neste meldekort kan sendes fra 28. mai 2016Du har gjenstående 20 feriedager ved dagpenger. Noen som vet hva dette betyr? Jeg har vært selvhjulpen siden jeg sluttet i min forrige jobb 31 mars (sykevikariat) men trenger litt hjelp i en overgang frem til 6 juni nå. Ettersom det var stor pågang, så tok det lengre tid enn normalt å behandle søknaden, og reservene mine er snart brukt opp. Håper ikke dette betyr at jeg må vente i ytterligere 20 dager, for da spøker det litt for både at husleie og /eller lån blir litt forsinket innbetalt. Jeg må prioritere mat først og fremst (har to barn) Ikke noe krise, men liker å være i rute med lån og husleien (borettslag) Håper noen vet Anonymous poster hash: a3ce4...a98
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Ingen som vet hva "du har gjenstående 20 feriedager ved dagpenger" betyr? Anonymous poster hash: a3ce4...a98
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå