Gå til innhold

Irritert over dagens Supernytt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Målgruppen er vel barn mellom sju og tolv?

Synes ikke det passer å ha med en reportasje om Skam og overgrepsepisoden der. Ingen under tolv burde vel se den serien?

Anonymous poster hash: 0ea15...fcd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjah, med tanke på hvor utbredt problemet er, er det kanskje lurt å snakke om det tidligere? Jeg har ikke problemer med å snakke om 7 og 9-åringen om slik, må bare tilrettelegge informasjonen. Her står nyhetene på om kvelden, og hvis de hører noe de reagerer på snakker vi om det.

Skrevet

litt hysteri vel, så små forstår ikke det uansett, hva det innbærer

Skrevet

Jeg synes det er kjemoeflott at slike tema blir tatt opp med barn i ung alder.

Jeg er av den oppfatning at barn ikke har vondt av å lære om kropp og seksualitet fra 1.klasse eller tidliger, men selvfølgelig på riktig nivå. Barn burde lære at det er de selv som bestemmer over kroppen sin, hva som er greit osv. Det er også viktig at de vet når de blir litt eldre at det ikke er greit å ha sex med noen som sover eller er for full til å samtykke.

Ja til åpenhet!

Anonymous poster hash: 0ad5e...9f6

Skrevet

Jeg synes det er bra!! At Supernytt omhandler overgrepssaker. Selv om yngre barn enn 12 år ser på!!

Skrevet

Enig med deg hi

Anonymous poster hash: 1a976...587

Skrevet

I 2.klasse fikk de besøk av incestsenteret og en mor presterte og si at det var helt uhørt at hennes barn skulle lære om det så tidlig...

Overgrep er overgrep, ung som gammel! Flott at de får lære om det så tidlig som mulig.

Anonymous poster hash: f9469...b33

Skrevet

Jeg har tatt praten om private steder på kroppen som ingen får lov til å røre osv fra barna mine har vært ganske små, type 3-års alder. Dess tidligere, dess bedre.

Anonymous poster hash: 55bcf...7e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...