Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #1 Skrevet 25. mai 2016 I dag ble jeg irritert, var på et storsenter Gikk forbi en kafe hvor det var et tegnebor hvor det satt 4 barn i 6 -7 årsalderen. De satt og ropte. Dritt kjærring, er du hore? til folk som gikk forbi. er det virkelig greit? mødrene satt inne på kafén og pratet. Anonymous poster hash: 7ef73...f58
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #2 Skrevet 25. mai 2016 Hadde spurt foreldrene om de hadde kontroll på de ufordragelige ungene!? Og fortalt hva de hadde sagt. Gjort det slik at de hadde blitt flau i alle fall! Anonymous poster hash: 2938f...1dd
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #3 Skrevet 25. mai 2016 I dag ble jeg irritert, var på et storsenter Gikk forbi en kafe hvor det var et tegnebor hvor det satt 4 barn i 6 -7 årsalderen. De satt og ropte. Dritt kjærring, er du hore? til folk som gikk forbi. er det virkelig greit? mødrene satt inne på kafén og pratet. Anonymous poster hash: 7ef73...f58 Så klart det ikke er greit at ungene sitter å sier slikt, og de mødrene kan ikke akkurat fremstille seg selv som gode mødre sånn sett, om de ikke snakket til de.. Selv hadde jeg nok gått til de ungene og gitt de beskjed om at slikt sier man faktisk ikke til andre mennesker, da det er respektløst, og de ikke vet hva det de sier egentlig betyr. Hadde mødrene blitt sinte på meg for å ha snakket til ungene, så er ikke det mitt problem, om de selv ikke evner å lære ungene oppdragelse, så får andre gjøre det. Anonymous poster hash: b6788...a17
Ylva og Mathilde Skrevet 25. mai 2016 #4 Skrevet 25. mai 2016 Jeg sier i fra titt og ofte, driter i om mødrene blir sure, noen må gripe inn når de er ute av kontroll. Hadde sikkert sagt noe om jeg var i din situasjon.
Anonym bruker Skrevet 25. mai 2016 #5 Skrevet 25. mai 2016 Jeg har ikke fått med meg at det er forbudt å snakke til andres barn, jeg gjør det hele tiden. Spesielt nabobarna, kan si fra ganske surt/strengt også hvis de oppfører seg ufyselig. Likevel kommer de stadig tilbake hit for å leke, så de har nok ikke sladret til foreldrene og fått beskjed om å holde seg unna den gærne kjerringa enda. Anonymous poster hash: 4a503...278
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå